پرسش خود را بپرسید

همه‌ی دیدگاه‌ها

٤ رأی

ur a goat!
چقدر بُزی!
تو هوس بازی هستی!
. . .
ur the GOAT
( مقصودGod ) تو خدای همه چیزهستی!
. . .
به لناردو گفتن این عبارتو. . .
پاسخ داد: من لَیونم ( Lion ) وبُزهارا میخورم یا فراری بدهم!

٦ ماه پیش
٣ رأی

دست کسی را در پوست گردو گذاشتن هم با مسما است برای این مورد

٦ ماه پیش
٣ رأی

سوال غلط هست
به تبع هر پاسخی غلط هم هست!
you are the G. O. A. T
Not many people can claim to be the G. O. A. T. , but those who can are the Greatest Of All Time in their field. Most often, the acronym G. O. A. T. praises exceptional athletes but also musicians and other public figures.

٦ ماه پیش
١ رأی

ای بسا ابلیس آدم روی هست
پس به هر دستی نباید داد دست

٦ ماه پیش
١ رأی

پس چه باید کرد ؟ disregard?

٦ ماه پیش
١ رأی

من لندلند را از متن کتاب انتخاب کردم

٦ ماه پیش
٠ رأی

واگویه رو شما انتخاب کردید ولی حقیقتا تا حالا به لند لند یا غرولند واگویه نشنیده بودم

٦ ماه پیش
٤ رأی

سلام
تشابه وتفاوت واختلاف
جوابش طولانیه
سپاس

٦ ماه پیش
٢ رأی

درود بر کاربر کشاورز گرامی. از دیدِ بنده، کاربر سایبری است. دردَش هم برآمده از شکستی است که تازی پرستان خورده اند. مردم ایران امروز آگاهتر از همیشه هستند. چنانچه توانستم، در زمینه نکوهشِ بیگانه پرستی در زیرواژه "بیگانه پرستی" دیدگاهم را خواهم گذاشت. سپاس بیکران بر شما. دغدغه شما شایسته ستایش است.

٣٥,٩٨٣
٦ ماه پیش
٠ رأی

کتاب حاجی بابای اصفهانی
نوشته جیمز موریه
ترجمه میرزا حبیب اصفهانی
به کوشش دکتر یوسف رحیم لو

٦ ماه پیش