ur a goat!
چقدر بُزی!
تو هوس بازی هستی!
. . .
ur the GOAT
( مقصودGod ) تو خدای همه چیزهستی!
. . .
به لناردو گفتن این عبارتو. . .
پاسخ داد: من لَیونم ( Lion ) وبُزهارا میخورم یا فراری بدهم!
دست کسی را در پوست گردو گذاشتن هم با مسما است برای این مورد
سوال غلط هست
به تبع هر پاسخی غلط هم هست!
you are the G. O. A. T
Not many people can claim to be the G. O. A. T. , but those who can are the Greatest Of All Time in their field. Most often, the acronym G. O. A. T. praises exceptional athletes but also musicians and other public figures.
ای بسا ابلیس آدم روی هست
پس به هر دستی نباید داد دست
پس چه باید کرد ؟ disregard?
من لندلند را از متن کتاب انتخاب کردم
واگویه رو شما انتخاب کردید ولی حقیقتا تا حالا به لند لند یا غرولند واگویه نشنیده بودم
سلام
تشابه وتفاوت واختلاف
جوابش طولانیه
سپاس
درود بر کاربر کشاورز گرامی. از دیدِ بنده، کاربر سایبری است. دردَش هم برآمده از شکستی است که تازی پرستان خورده اند. مردم ایران امروز آگاهتر از همیشه هستند. چنانچه توانستم، در زمینه نکوهشِ بیگانه پرستی در زیرواژه "بیگانه پرستی" دیدگاهم را خواهم گذاشت. سپاس بیکران بر شما. دغدغه شما شایسته ستایش است.
کتاب حاجی بابای اصفهانی
نوشته جیمز موریه
ترجمه میرزا حبیب اصفهانی
به کوشش دکتر یوسف رحیم لو