پرسش خود را بپرسید

همه‌ی دیدگاه‌ها

٢ رأی

خیلی ریزه متاسفانه

٥ ماه پیش
١ رأی

متاسفانه سیستم آبادیس به صورت اتوماتیک اولین پاسخ داده شده را به عنوان پاسخ صحیح انتخاب کرد! در صورتی که هنوز پاسخ صحیحی به این پرسش داده نشده است.

٥ ماه پیش
٣ رأی

سلام، قضاوت عجولانه و رد کامل یک موضوع بدون شواهد علمی رفتاری غیرمنصفانه است. در نقد باید نقاط قوت و ضعف عادلانه مطرح شوند. طب ایرانی سرشار از راهکار، داروهای مفرد و مرکب طبیعی است اغلب آنها طی نسل های متوالی آزموده شده اند و می توانند پایه کشف داروهای نوین و راهکارهای جدید باشند
طب ایرانی با رویکردی انتقادی برای جداسازی حقایق از خرافات ارزش تحقیق دارد. اگر کسی بدون تخصص و تسلط، طب ایرانی را شبه علم بنامد، ممکن است بیماران را از یک سری درمان های موثر محروم کند و خودش را مدیون بشریت کند.

٥ ماه پیش
٣ رأی

درود . سوال درست هست؟ چون چهار خلط بر اثر سوخت و ساز در کبد و صفرا تولید میشن .
ولی چهار طبع سردی ، گرمی ، خشکی و تری ، رو میشه به مواد غیر طبیعی نسبت داد .
مثلا آنتی بیوتیک ها ، سرد و خشک هستن و موجب بالا رفتن سودا و گاهی بلغم در بدن میشن .

٥ ماه پیش
٠ رأی

راهنمایی : با جستجوی واژه های فوق در آبادیس مواردی از کاربرد آن کلمات یافت میشود

٥ ماه پیش
٠ رأی

راهنمایی : با جستجوی واژه های فوق در آبادیس مواردی از کاربرد آن کلمات یافت میشود

٥ ماه پیش
٠ رأی

راهنمایی : با جستجوی واژه های فوق در آبادیس مواردی از کاربرد آن کلمات یافت میشود.

٥ ماه پیش
٢ رأی

لذت دست شکربخشت بداشت
اندرین بطیخ تلخی کی گذاشت
✏ �مولانا�

٥ ماه پیش
٢ رأی

از خوشی که خورد داد او را دوم
تا رسید آن گرچها تا هفدهم
ماند گرچی گفت این را من خورم
تا چه شیرین خربزه ست این بنگرم

٥ ماه پیش