پرسش خود را بپرسید

همه‌ی دیدگاه‌ها

٣ رأی

ما نابودگران

٧ ماه پیش
٢ رأی

یواش یواش عادی میشه ، چیز مهمی نیست ، به دل نگیرید ، اینم یه مدل عکس العمل دیگه

٧ ماه پیش
٤ رأی

لازم به ذکر هست، بعض مطالب با کپی - پیست باید ارجاع وذکر مصدر باشد وحقوق فکری دیگران را باید حفظ شود

٧ ماه پیش
٣ رأی

سپاس🙏🥀
متشکرم
Thanx

٧ ماه پیش
٣ رأی

یک لحظه طولانی ، منظور زمان نیست ، پیامبر وقتی به معراج رفت و برگشت هنوز کلون در تکان میخورد ، یک لحظه طولانی فقط در اذهان ما انسانها وجود دارد

٧ ماه پیش
٢ رأی

جمله زیبایی است
زندگی لحظه طولانی بوده

٧ ماه پیش
١ رأی

حالا چرا هوش مصنوعی و چرا عقل مصنوعی نیست و نام برده نمیشه ؟ تفاوت هوش و عقل در کجاست ؟

٧ ماه پیش
٢ رأی

😄😄😄👌👌👏👏👏

٧ ماه پیش
٣,٦٠١
١ سال پیش
٢ رأی

اینقدر ترویج اینکه AI میفهمند وباهوش و. . . نکنید.
نمیفهمند وهیچ هوش درکارنیست.

٧ ماه پیش
٢ رأی

هزینه سخت افزاریش خیلی بالا
الگوریثم ومتخصص درست حسابی هم ندارند.
فعلاً پرفسور گوگل موگل هست به یکی اضافه مصنوعی جعلی نیازی نیست.

٧ ماه پیش