ما نابودگران
یواش یواش عادی میشه ، چیز مهمی نیست ، به دل نگیرید ، اینم یه مدل عکس العمل دیگه
لازم به ذکر هست، بعض مطالب با کپی - پیست باید ارجاع وذکر مصدر باشد وحقوق فکری دیگران را باید حفظ شود
سپاس🙏🥀
متشکرم
Thanx
یک لحظه طولانی ، منظور زمان نیست ، پیامبر وقتی به معراج رفت و برگشت هنوز کلون در تکان میخورد ، یک لحظه طولانی فقط در اذهان ما انسانها وجود دارد
جمله زیبایی است
زندگی لحظه طولانی بوده
حالا چرا هوش مصنوعی و چرا عقل مصنوعی نیست و نام برده نمیشه ؟ تفاوت هوش و عقل در کجاست ؟
😄😄😄👌👌👏👏👏
اینقدر ترویج اینکه AI میفهمند وباهوش و. . . نکنید.
نمیفهمند وهیچ هوش درکارنیست.
هزینه سخت افزاریش خیلی بالا
الگوریثم ومتخصص درست حسابی هم ندارند.
فعلاً پرفسور گوگل موگل هست به یکی اضافه مصنوعی جعلی نیازی نیست.