پرسش خود را بپرسید

منظور اصطلاح " It takes two to tango" چیه ؟

تاریخ
١ روز پیش
بازدید
٣٢

منظور اصطلاح

 " It takes two to tango" 

چیه ؟

١,٧٥٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٩٥

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:
٣٠,٥٠٤
طلایی
٣٩
نقره‌ای
٧١٦
برنزی
٢١٢
تاریخ
٧ ساعت پیش

وقتی توی یک جر و بحث ، هر دوطرف به یک اندازه مقصر باشن و این بحث صرفا یک بحث تک نفره نبوده باشه، از این اصطلاح استفاده میکنن.پس میشه انجوری معادل سازیش کرد که:

هر دوتایی مون مقصر بودیم

تقصیر هر دومون بود

و .....

٢٣٢,٣٨٩
طلایی
٨٠
نقره‌ای
١,٠٥٥
برنزی
١,٠٣١
تاریخ
١ روز پیش

رقص تانگو( تانگو یکی از رقصهای مجلسی است و خاستگاه آن شهرهای بوئنوس آیرس آرژانتین و مونته‌ویدئو در اروگوئه هستند. سبک موزیکی که با این رقص همراه شده و گسترش یافت نیز به نام تانگو شهرت پیدا کرد.

امروزه سبک‌های زیادی از این رقص رایج است از جمله تانگوی آرژانتینی (Tango Argentino)]، تانگوی تالار (Ballroom tango)، تانگوی چینی، تانگوی فنلاندی و تانگوهای آنتیک (vintage tangos). تانگوی آرژانتینی را اغلب به عنوان تانگوی اصیل بشمار می‌آورند زیرا به گونه اولیه آن نزدیکی بیشتری دارد.

تاریخچه

رقص تانگو بیش از همه از فرهنگ اسپانیایی و آفریقایی تأثیر گرفته‌است. رقاصان جشن‌های Candomblé تانگوی امروزی را شکل داده‌اند. سرچشمهٔ این نوع رقص محله‌های پایین دست بوئنوس آیرس بوده‌است. موسیقی این نوع رقص نیز از ترکیب سبک‌های مختلف موسیقی اروپایی شکل گرفته‌است.[۱] در اوایل قرن بیست میلادی، رقاصان و نوازندگان این سبک از بوئنوس آیرس به نواحی دیگر اروپا سفر کرده و این نوع رقص را در کشورهای دیگر نیز توسعه دادند. تانگو در پاریس بسیار مورد توجه قرار گرفت، و پس از آن به زودی به لندن، برلین و دیگر کشورها راه یافت. ویسنته روسی، منتقد هنری می‌گوید: رقص تانگو نوعی میلونگا به همراه قطع حرکات است. از سال ۱۸۹۵ بسیاری از حرکات و حتی نوع نگه داشتن پارتنر (یار رقص) تغییر کردند. برای نمونه دست مرد به‌جای کتف زن، بر روی کمر او قرار گرفت.رقصی است که در  بسیاری جهات نیازمند هماهنگی و همکاری صددرصد دو نفر است و با کوچکترین ناهماهنگی رقص بهم می ریزد.(منبع ویکی پدیا).در زندگی روزمره نیز  در بسیاری جهات اگر دو‌طرف یک‌موضوع، مرد و زن، دو‌شریک با یکدیگر همکاری کامل نداشته باشند کار بهم‌میریزد، یعنی هر امری مثل تانگو دو طرف بشدت نیاژچزمند به هماهنگی کامل دارد.

You use the expression 'It Takes Two to Tango' to indicate that two involved parties need to act cooperatively if an endeavor is to succeed. The term is also used to denote that both people involved in a negative situation are responsible.

تاریخ
١ روز پیش

پاسخ شما