پرسش خود را بپرسید
تست بازار یابی از کتاب کاتلر
٤ ماه پیش
١٣٤
کدام یک از تصمیمات بازار یابی خرده فروش نیست؟
٠ %
تصمیم در باره بازار هدف
٠ %
تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی
٠ %
تصمیم در باره مکان
١٠٠ %
تصمیم در باره رشد سیستم های بازاریابی عمودی
٦ پاسخ
٢,٣٨٥
٠
١
١٠٥
٦ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣,٢٨٠
١
٢٩
٢٨
١ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٤,٣٧٢
٥
١٠٤
١٢
٤ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی به طور مشخص مرتبط با استراتژیهای گستردهتر و زنجیره تأمین در بازاریابی است و به طور مستقیم به تصمیمات بازاریابی خردهفروش مربوط نمیشود. بازاریابی عمودی شامل هماهنگی و همکاری میان تولیدکنندگان، عمدهفروشان و خردهفروشان برای بهینهسازی توزیع و فروش محصولات است، که معمولاً فراتر از تصمیمات خاص خردهفروشان میباشد.
بنابراین، پاسخ درست "تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی" است.
٦,٩٢٧
٧
١٩٣
٦٩
٤ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٥٣٣,٥٠٢
٣٤٨
٣,٨٤٠
٢,١٨٥
٤ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٢٥,١٠٦
٣٩
٦١٢
١٩٧
٤ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣٣,٣١٣
٨
٦٠٥
٣٤٧
٤ ماه پیش