پرسش خود را بپرسید
تست بازار یابی از کتاب کاتلر
١ سال پیش
٢٤٩
کدام یک از تصمیمات بازار یابی خرده فروش نیست؟
٠ %
تصمیم در باره بازار هدف
٠ %
تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی
٠ %
تصمیم در باره مکان
١٠٠ %
تصمیم در باره رشد سیستم های بازاریابی عمودی
٦ پاسخ
٣,٩٣٤
٢
٤
١٧٣
٦ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣,٨٠٠
١
٣١
٣٢
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٤,٥٣٣
٥
١٠٥
١٥
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی به طور مشخص مرتبط با استراتژیهای گستردهتر و زنجیره تأمین در بازاریابی است و به طور مستقیم به تصمیمات بازاریابی خردهفروش مربوط نمیشود. بازاریابی عمودی شامل هماهنگی و همکاری میان تولیدکنندگان، عمدهفروشان و خردهفروشان برای بهینهسازی توزیع و فروش محصولات است، که معمولاً فراتر از تصمیمات خاص خردهفروشان میباشد.
بنابراین، پاسخ درست "تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی" است.
٧,٧٥٩
٧
٢١١
٧٢
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٥٤٩,٨١٧
٣٥٢
٣,٨٨٠
٢,٢٥٤
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٢٥,٤٧٠
٣٩
٦١٦
١٩٨
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣٩,٢٦١
٨
٦١١
٤٠٢
١ سال پیش