پرسش خود را بپرسید
تست بازار یابی از کتاب کاتلر
٧ ماه پیش
١٦٩
کدام یک از تصمیمات بازار یابی خرده فروش نیست؟
٠ %
تصمیم در باره بازار هدف
٠ %
تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی
٠ %
تصمیم در باره مکان
١٠٠ %
تصمیم در باره رشد سیستم های بازاریابی عمودی
٦ پاسخ
٣,٢١٥
٠
٢
١٣٧
٦ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣,٣٨٦
١
٢٩
٢٩
٥ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٤,٤٢١
٥
١٠٥
١٤
٧ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی به طور مشخص مرتبط با استراتژیهای گستردهتر و زنجیره تأمین در بازاریابی است و به طور مستقیم به تصمیمات بازاریابی خردهفروش مربوط نمیشود. بازاریابی عمودی شامل هماهنگی و همکاری میان تولیدکنندگان، عمدهفروشان و خردهفروشان برای بهینهسازی توزیع و فروش محصولات است، که معمولاً فراتر از تصمیمات خاص خردهفروشان میباشد.
بنابراین، پاسخ درست "تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی" است.
٧,١٥٣
٧
١٩٣
٧٠
٧ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٥٣٨,٠٦٨
٣٤٩
٣,٨٤١
٢,١٩٠
٧ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٢٥,٢٠٩
٣٩
٦١٥
١٩٧
٧ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣٥,١٦٩
٨
٦٠٥
٣٦٧
٧ ماه پیش