پرسش خود را بپرسید
تست بازار یابی از کتاب کاتلر
١٠ ماه پیش
١٩٠
کدام یک از تصمیمات بازار یابی خرده فروش نیست؟
٠ %
تصمیم در باره بازار هدف
٠ %
تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی
٠ %
تصمیم در باره مکان
١٠٠ %
تصمیم در باره رشد سیستم های بازاریابی عمودی
٦ پاسخ
٣,٧٧٣
٠
٢
١٦٦
٦ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣,٦٤٠
١
٣١
٣١
٧ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٤,٤٥١
٥
١٠٥
١٤
٩ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی به طور مشخص مرتبط با استراتژیهای گستردهتر و زنجیره تأمین در بازاریابی است و به طور مستقیم به تصمیمات بازاریابی خردهفروش مربوط نمیشود. بازاریابی عمودی شامل هماهنگی و همکاری میان تولیدکنندگان، عمدهفروشان و خردهفروشان برای بهینهسازی توزیع و فروش محصولات است، که معمولاً فراتر از تصمیمات خاص خردهفروشان میباشد.
بنابراین، پاسخ درست "تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی" است.
٧,٣٢٣
٧
١٩٣
٧٠
٩ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٥٤٠,٤٨٩
٣٥١
٣,٨٤٤
٢,١٩٦
٩ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٢٥,٢٥٢
٣٩
٦١٦
١٩٧
٩ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣٦,٢٦٧
٨
٦٠٥
٣٧٧
١٠ ماه پیش