پرسش خود را بپرسید
تست بازار یابی از کتاب کاتلر
٦ ماه پیش
١٥٧
کدام یک از تصمیمات بازار یابی خرده فروش نیست؟
٠ %
تصمیم در باره بازار هدف
٠ %
تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی
٠ %
تصمیم در باره مکان
١٠٠ %
تصمیم در باره رشد سیستم های بازاریابی عمودی
٦ پاسخ
٣,٠٤٥
٠
٢
١٣٢
٦ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣,٣٧٠
١
٢٩
٢٩
٤ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٤,٣٩٢
٥
١٠٤
١٣
٦ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی به طور مشخص مرتبط با استراتژیهای گستردهتر و زنجیره تأمین در بازاریابی است و به طور مستقیم به تصمیمات بازاریابی خردهفروش مربوط نمیشود. بازاریابی عمودی شامل هماهنگی و همکاری میان تولیدکنندگان، عمدهفروشان و خردهفروشان برای بهینهسازی توزیع و فروش محصولات است، که معمولاً فراتر از تصمیمات خاص خردهفروشان میباشد.
بنابراین، پاسخ درست "تصمیم درباره رشد سیستمهای بازاریابی عمودی" است.
٧,١٠٥
٧
١٩٣
٧٠
٦ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٥٣٦,٦٩٧
٣٤٩
٣,٨٤١
٢,١٨٩
٦ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٢٥,٢٠٩
٣٩
٦١٥
١٩٧
٦ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی چهارم
٣٤,٤٩٧
٨
٦٠٥
٣٦٠
٦ ماه پیش