پرسش خود را بپرسید

ترجمه ی واژه ی تخصصی " Inbound Marketing "

تاریخ
٦ روز پیش
بازدید
٣١

ترجمه ی واژه ی تخصصی

 "  Inbound Marketing "

٤,٣٤٩
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٩٧

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

بازاریابی درون سوی یک روش بازاریابی دیجیتال است که به شما کمک می کند تا با ایجاد محتوای مفید و تجربیاتی که با مخاطبان در  میان می‌گذارید، مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. این نوع بازاریابی، ایجاد محتوا و به اشتراک گذاری اطلاعات را به عنوان راهی برای دستیابی به مشتریان به جای اتکای صرف به تبلیغات در اولویت قرار می دهد.

 در حقیقت بازاریابی درون سوی علاوه بر محصولات برند شما، ابزارهای آموزشی، رسانه‌های تعاملی یا فرصت‌های ارتباطی را به مشتریان احتمالی دأه و برای آنها محیطی جذاب ایجاد می‌کند.

برای شروع برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی درون سوی، مهم است که تعیین کنید چه محتوایی را می توانید در هر مرحله از سفر مشتریان خود ارائه دهید. استفاده از نقشه سفر مشتری می تواند برای تشریح نقاط تماس تجربه خریداران، از آگاهی گرفته تا اقدامات و حمایت پس از خرید، مفید باشد.

تشریح تقویم محتوای بِرَند شما و برنامه های تبلیغاتی به سازماندهی استراتژی بازاریابی ورودی شما نیز کمک می کند. چنین تقویمی، برای اندازه گیری معیارهای موفقیت کمپین شما در طول زمان اجرا و پس از آن بسیار مهم خواهد بود. علاوه بر این، می‌تواند به ایجاد خلاقیت در محتوا و استراتژی‌های توزیع شما در کانال‌ها کمک کند. قالب‌های مختلف محتوا یا راه‌های تبلیغ را امتحان کنید تا در مکان‌های مختلف به مشتریان دسترسی پیدا کنید.

اگرچه بازاریابی درون سوی همیشه با هدایت تولید یا افزایش فروش مستقیم مرتبط نیست، اما می تواند بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال یک کسب و کار باشد. هدف بازاریابی درونگرا افزایش آگاهی از بِرَند است که اندازه گیری مستقیم آن دشوارتر است اما بسیار مهم است.

* مرجع انگلیسی: سایت 👇

https://advertising.amazon.com/library/guides/inbound-marketing

٣٥,٧١٠
طلایی
٤٥
نقره‌ای
٨٣٨
برنزی
٢٤٠
تاریخ
٥ روز پیش

سلام

یک استراتژی بازاریابی است که بر جذب مشتریان متمرکز است و این کار را  از طریق محتوا و تعاملات مرتبط و مفیدانجام می دهد نه تبلیغات گاه و بیگاه. هدف این استراتژی ایجاد تجربیات ارزشمندی است که بر افراد و یا کسب و کار شخص تأثیر مثبت می گذارد

٣,٨٤١
طلایی
٤
نقره‌ای
٨٦
برنزی
٧
تاریخ
٥ روز پیش

پاسخ شما