پرسش خود را بپرسید

"match making" به چه معناست ؟ درکسب و کار چه معنایی میده ؟

تاریخ
١ هفته پیش
بازدید
٣٢

"match making" 

به چه معناست ؟ درکسب و کار چه معنایی میده ؟

٣,٢٩١
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٣٧

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

درود

در کل به معنای خواستگاری و جور کردن ازدواجه ولی در کسب و کار میشه

فرآیند یافتن مشتری، تأمین کننده، یا شریک برای سازمان

٢,١٤٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١٨
برنزی
٢٤
تاریخ
١ هفته پیش

عبارت matchmaking یا بهم رسانی در دنیای دوست‌یابی به کار می‌رود، یعنی اینکه دو فرد جستجوکننده چگونه همدیگر را پیدا می‌کنند. البته بهم‌رسانی در کسب و کار هیچ تفاوتی با آن ندارد. رویکرد مشابهی برای پیدا کردن شریک تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهم رسانی کسب‌وکار روشی برای شناسایی و اتصال دو شرکت با علایق مشترک تجاری، خدمات مکمل، تخصص، فن‌آوری و یا نقاط قوت کسب‌وکار است. هدف ایجاد ارتباطات و فرصت‌های تجاری است که به طور متقابل به نفع هر دو طرف است. این کارآمدترین شیوه برای پیدا کردن، ملاقات، و گفتگو با شرکای هم‌کاری جدید است. بطور خلاصه، با گفتگوهای رودررو و و یا به صورت جلسات مجازی باشد. افراد شرکت‌کننده (کسب و کارها) باید اطلاعات خود را در مورد آنچه که افراد در جستجوی آن هستند یا آنچه که باید به دیگران ارائه دهند را اعلام کنند. بهم‌رسانی براساس آن اطلاعات است.
در این نوع، سیستم می‌تواند تشخیص دهد که کدام نیازها با چه چیزی برآورده می‌شوند و سپس آن افراد را به هم متصل می‌کنند. هرچه اطلاعات جمع‌آوری‌شده از همه دقیق‌تر باشد، نتیجه بهم‌رسانی کسب‌وکار بهتر خواهد بود.

بهم‌ رسانی کسب و کار چه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

بهم‌ رسانی کسب‌وکار معمولا برای رویدادهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در آن شبکه‌سازی  دستور اصلی کار قرار می‌گیرد و یا بخشی از آن. مثال‌های معمول این است:

  • رویدادهای خریدار – فروشنده
  • رویدادهای تحقیق و نوآوری
  • رویدادهای توسعه منطقه‌ای
  • رویدادهای استارتاپی


* باز نشر از سایت: 👇

https://irenergic.ir/blog/بهم-‌رسانی-کسب-و-کار-چیست؟/

٢٢,٣٧٠
طلایی
٢٣
نقره‌ای
٤٥٥
برنزی
١٦٥
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما