پرسش خود را بپرسید

چه ابزار هایی برای " Market demand analysis " وجود داره ؟

تاریخ
١ هفته پیش
بازدید
٥٠

چه ابزار هایی برای

 " Market demand analysis "

 وجود داره ؟

٤,٣٤٩
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٩٧

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

هشت ابزار کلی وجود دارد:

۱- attest

یک پلتفرم هوشمند است که به شما کمک می‌کند داده‌هایی را از مصرف‌کنندگان واقعی که مرتبط با کسب‌وکار شما هستند، جمع‌آوری کرده و در زمان واقعی دریافت کنید. این پلت فرم برای تصمیم گیری های تجاری سریع تر و با اطمینان بیشتر استفاده مفیدی دارد. ‏Attest به شما امکان می دهد در ۴۹ بازار به مخاطبان هدف خود برسید. با این پلت فرم ابزارهای تجزیه و تحلیل روند بازار را برای هر جنبه از موقعیت خود پیدا خواهید کرد چرا که دسترسی به پروفایل مصرف کننده، تحقیقات بین المللی و تجزیه و تحلیل روند بازار امکان پذیر می‌شود. Attest برای تازه کارها و حرفه ای ها به طور یکسان مناسب است.

۲- Qualaroo

برای شرکت هایی که به دنبال راه اندازی یک محصول جدید یا نوآوری در محصول فعلی خود هستند، Qualaroo یک نعمت است. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا با سؤالات خاص با کاربران محصول و بازدیدکنندگان وب سایت خود تماس بگیرید تا نیازهای آنها را بهتر درک کنید. به این ترتیب، می توانید یک محصول عالی در میان کسانی که قبلاً با نام تجاری شما درگیر هستند، ایجاد کنید.

اما این همه چیز نیست: Qualaroo به ویژه زمانی مفید است که می خواهید رقبای خود را شکست دهید. با ابزار آنها، می توانید نه تنها ایده خود، بلکه طرح های رقبای خود را نیز آزمایش کنید. به این ترتیب می توانید محتوا و محصولات رقابتی بسازید.

۳- Remesh

اگر فقط بتوانید با مشتریان ایده آل خود گفتگوی واقعی داشته باشید تا بفهمید آنها در شرائط موجود دقیقاً چه می خواهندبا Remesh، شما می توانید این کار را انجام دهید. این ابزار  یکی از هوشمندترین ابزارهای تحلیل بازار در وب است چرا که به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان خود در مقیاس بزرگ مکالمه زنده داشته باشید. در حالی که شما این کار را انجام می دهید، هوش مصنوعی پاسخ های آنها را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل و سازماندهی می کند. بینش‌های خوبی خواهید داشت که به شما امکان می‌دهد با اطمینان تصمیم بگیرید.

۴- Google Trends

چه راهی بهتر از غواصی در بزرگترین موتور جستجوی جهان برای دانستن آنچه مردم می‌خواهند، در مورد آن شگفت زده هستند و به آن نیاز دارند؟ Google Trends یک ابزار کلاسیک برای تحقیقات بازار است. از آنجایی که گوگل همه چیز را خوب می‌داند، می‌تواند دقیقاً به شما بگوید که مردم در سراسر جهان درباره چه چیزی تایپ می‌کنند، فکر می‌کنند و درباره آن صحبت می‌کنند. این موتور جستجو همچنین محبوبیت یک عبارت جستجو در گوگل را به شما نشان می دهد. می توانید آن را بر اساس عوامل جمعیت شناختی تقسیم کنید تا درک بهتری از آنچه در بازار هدف شما مرتبط است به دست آورید. این یکی از ساده‌ترین ابزارهای تحلیلی بازار است. مطمئناً با محدودیت‌های خود همراه است، اما رایگان است. به علاوه، نه تنها برای تحقیقات بازار بلکه برای استراتژی های محتوا و سئو نیز ارزشمند است.

۵- Answer The Public

تحقیقات بازار فقط در مورد اعداد، سودآوری و تقاضا نیست. با ارزش ترین داده های موجود، چیزی است که مردم درباره آن صحبت می کنند. پاسخ عمومی به شما می گوید که. کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را ارائه کنید و آنچه را که مردم می خواهند در مورد آن بدانند را بیابید. شما می توانید هر کلمه کلیدی را وارد کنید: یک نام تجاری (خود یا بزرگترین رقیب شما)، یک محصول یا هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد. Answer The Public جستجوهای مرتبط را به شما نشان می دهد و بینش منحصر به فردی در مورد رفتار مصرف کننده به شما می دهد. به گفته آنها "هر روز ۳ میلیارد جستجو در گوگل وجود دارد و ۲۰٪ از آنها قبلاً هرگز دیده نشده اند. آنها مانند یک خط مستقیم به افکار مشتریان شما هستند…». 

۶- BuzzSumo

شما نمی توانید انکار کنید که رسانه های اجتماعی به بخش بزرگی از بازار تبدیل شده اند. تعداد فالوورها در فیس بوک یا اینستاگرام چیزهای زیادی در مورد اینکه یک برند واقعاً چقدر "بزرگ" است، می گوید. و آنچه در رسانه های اجتماعی در بخش نظرات گفته می شود، بینش های ارزشمندی از وضعیت و تحولات یک بازار به شما می دهد. برای پوشش بخشی از این تحلیل بازار، BuzzSumo را امتحان کنید. این مجموعه با مجموعه ای از ابزارهای مفید تجزیه و تحلیل روند بازار ارائه می شود که به شما بینشی در مورد پروفایل های اجتماعی رقبای شما می دهد.

۷- Think With Google

بزرگترین موتور جستجوی جهان همه چیز را در مورد سؤالات و در نتیجه خواسته ها و روندها می داند. ابزار Think With Google به شما کمک می کند این دانش را به گرایش های مصرف کننده ترجمه کنید. ببینید چه روندهای خرده فروشی در حال افزایش است، بازارها و مخاطبان امیدوار کننده را بر اساس جستارهای جستجو پیدا کنید. جدا از ابزارهایی که Think ارائه می دهد، آنها همچنین بینش های جالب مصرف کننده را به اشتراک می گذارند و منابع زیادی در مورد استراتژی های بازاریابی دارند تا تجزیه و تحلیل بازار شما را عملی تر کنند.

۸- SEMrush

"بازار" کمتر از آنچه فکر می کنید انتزاعی است. حوزه های خاصی وجود دارد که می توانید در تجزیه و تحلیل خود بر روی آنها تمرکز کنید تا ایده ای از آنچه در حال وقوع است بدست آورید، و یکی از آنها SEO است. SEO نه تنها به این دلیل که منعکس کننده چیزهایی است که مردم می پرسند و می خوانند، بلکه مهمتر از آن به این دلیل که سهم جستجو در واقع سهم بازار را پیش بینی می کند، دارای اهمیت تست. ابزارهای بی‌شماری برای تجزیه و تحلیل سئو وجود دارد، اما با ابزاری مانند SEMrush می‌توانید آن را مختص بازار کنید. گزینه Market Explorer آنها به شما کمک می کند تا رقبا را شناسایی کنید و ببینید چه استراتژی های SEO برای آنها کار می کند، بر اساس آنچه که مخاطب هدف واقعی شما به دنبال آن است.

مرجع انگلیسی سایت: 👇

https://www.askattest.com/blog/articles/market-analysis-tools
٣٥,٧٢٠
طلایی
٤٥
نقره‌ای
٨٣٨
برنزی
٢٤١
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما