پرسش خود را بپرسید

معنی اصطلاح " Viral Content"

تاریخ
١ هفته پیش
بازدید
٥٩

معنی اصطلاح

 "  Viral Content"

در فضای مجازی به چه معنایی است ؟

٢,٧٠٣
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٩٣

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:
محتوای فراگیر

محتوای فراگیر به هر  چیزی اطلاق می‌شود که  از رسانه های جمعی به شکل آنلاین فراگیر شود. این محتوا می‌تواند یک ویدیو، تصویر یا مقاله باشد که از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل یا سایر پلتفرم های دیجیتال و یا از طریق بازاریابی دیجیتالی یا آنلاین، دهان به دهان محبوب شده و به طور گسترده به اشتراک گذاشته ‌شود.

از نظر استراتژی‌های بازاریابی عمومی، محتوای فراگیر بسیار مهم است زیرا می‌تواند به مخاطبان زیادی برسد و تعامل قابل توجهی با یک نام تجاری یا محصول ایجاد کند. با ظهور رسانه های اجتماعی، تولید محتوای فراگیر به بخش کلیدی هر کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق تبدیل شده است.

مفهوم محتوای فراگیر دهه‌هاست که وجود داشته است، اما در عصر رسانه‌های اجتماعی اهمیت جدیدی پیدا کرده است. اولین کمپین بازاریابی فراگیر اغلب به خالقان پروژه جادوگر بلر نسبت داده می شود، که از انجمن های آنلاین برای ایجاد سر و صدا در مورد فیلم ترسناک کم هزینه خود در سال ۱۹۹۹ استفاده کردند. از آن زمان، محتوای فراگیر، به بخشی از فرهنگ آنلاین تبدیل شده است. برندها. و افراد به طور یکسان در تلاش برای ایجاد محتوایی هستند که توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند.

٣٣,٧٥٨
طلایی
٤٣
نقره‌ای
٧٩٦
برنزی
٢٣٠
تاریخ
١ هفته پیش

در پزشکی        Viral       یعنی ویروس مسر

Viral content :عکس مقاله یا فیلمی که سریع پخش میشه و زیاد دیده میشه

١,٢٧٦
طلایی
٠
نقره‌ای
١٦
برنزی
٥
تاریخ
١ هفته پیش

تولید محتوا در فضای مجازی

١٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٠
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما