پرسش خود را بپرسید

مفهوم " User Retention " در بازاریابی

تاریخ
٢ ماه پیش
بازدید
٢٦

مفهوم 

" User Retention "

 در بازاریابی  چیه ؟

٤,٤٢٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٩٩

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

در بازاریابی، “User Retention” به معنای نگهداشت کاربر است و به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و استراتژی‌ها اشاره دارد که هدف آن‌ها حفظ کاربران فعلی و تشویق آن‌ها به استفاده مداوم از محصولات یا خدمات یک شرکت است. این مفهوم به ویژه در صنایع دیجیتال و فناوری اطلاعات اهمیت زیادی دارد، زیرا هزینه جذب کاربران جدید معمولاً بیشتر از هزینه نگهداشت کاربران فعلی است.

٣٧,٧٦٥
طلایی
٣٨
نقره‌ای
٥٦٤
برنزی
١١٩
تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما