پرسش خود را بپرسید
مفهوم " User Retention " در بازاریابی
١ سال پیش
٧٥
مفهوم
" User Retention "
در بازاریابی چیه ؟
٤,٩٩٣
١
٣
٢٢١
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
در بازاریابی، “User Retention” به معنای نگهداشت کاربر است و به مجموعهای از فعالیتها و استراتژیها اشاره دارد که هدف آنها حفظ کاربران فعلی و تشویق آنها به استفاده مداوم از محصولات یا خدمات یک شرکت است. این مفهوم به ویژه در صنایع دیجیتال و فناوری اطلاعات اهمیت زیادی دارد، زیرا هزینه جذب کاربران جدید معمولاً بیشتر از هزینه نگهداشت کاربران فعلی است.
٤٢,٣٦١
٤١
٥٩٦
١٥٩
١ سال پیش