پرسش خود را بپرسید

مفهوم " User Retention " در بازاریابی

تاریخ
١٠ ماه پیش
بازدید
٥١

مفهوم 

" User Retention "

 در بازاریابی  چیه ؟

٤,٩٩٣
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٢١٦

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

در بازاریابی، “User Retention” به معنای نگهداشت کاربر است و به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و استراتژی‌ها اشاره دارد که هدف آن‌ها حفظ کاربران فعلی و تشویق آن‌ها به استفاده مداوم از محصولات یا خدمات یک شرکت است. این مفهوم به ویژه در صنایع دیجیتال و فناوری اطلاعات اهمیت زیادی دارد، زیرا هزینه جذب کاربران جدید معمولاً بیشتر از هزینه نگهداشت کاربران فعلی است.

٣٩,٣٩٦
طلایی
٤١
نقره‌ای
٥٨٨
برنزی
١٢٦
تاریخ
١٠ ماه پیش

پاسخ شما