پرسش خود را بپرسید

عبارت doormat به چه معناست؟

تاریخ
١ روز پیش
بازدید
٧٣

جمله (Be his doormat or whatever ) که لحن عصبانی داره ، چه معنی میده؟ 

٣٠٦
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٥

٤ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

آدم خود کوچک بین

If you say that someone is a doormat, you are criticizing them because they let other people treat them badly, and do not complain or defend themselves when they are being treated unfairly.

وقتی شما کسی را  خطاب می کنید در واقع از او انتقاد می کنید که چرا در برابر تحقیر دیگران کوتاه می آید و به دیگران اجازه می دهد حق اورا بخورند و یا آنگونه که باید با اورفتار نکنند.

تاریخ
١١ ساعت پیش

عبارت “Be his doormat or whatever” به معنای “مثل پادری زیر پای او باش یا هر چیز دیگری” است. این جمله به طور کلی به معنای این است که شخصی به دیگری اجازه می‌دهد که با او بدرفتاری کند یا او را نادیده بگیرد، بدون اینکه اعتراضی کند. لحن عصبانی این جمله نشان می‌دهد که گوینده از این وضعیت ناراضی است و از شخص مقابل می‌خواهد که از این رفتار دست بردارد.

٣٠,١٥٥
طلایی
٢٥
نقره‌ای
٣٢٧
برنزی
١٠٠
تاریخ
١١ ساعت پیش

The phrase "be his doormat or whatever" suggests a situation where someone is willing to allow another person to treat them poorly or take advantage of them without standing up for themselves.

عبارت موقعیتی را نشان می دهد که در آن شخصی مایل است به دیگری اجازه دهد تا با او بد رفتار کند یا از او سوء استفاده شود بدون اینکه از خود دفاع نماید.

مثال؛

If you keep letting him make all the decisions, you'll just be his doormat or whatever.

٣٤٦,٤٦٧
طلایی
٢٥٨
نقره‌ای
٣,٧٤٥
برنزی
٢,٣٠١
تاریخ
٢٢ ساعت پیش

ادم تو سری خور 

بی شخصیت

٢٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٠
تاریخ
١ روز پیش

پاسخ شما