پرسش خود را بپرسید
واگذاري امتیاز استخراج نفت
٢ سال پیش
٣٤٥
کدام نخست وزیر ایران در سال 1323 ه . ش کارشناسان امریکایی را جهت واگذاري امتیاز استخراج نفت بـه ایران دعوت کرد؟
٠ %
1) اعلاء
٦٦ %
2) فروغی
٢ پاسخ
٣٣ %
3) ساعد
١ پاسخ
٠ %
4) رزم آرا
٩٣٣
٢
٧
٤٩
٣ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی دوم
٠
٠
٠
٠
٨ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی دوم
٠
٠
١
٠
١ سال پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی سوم
٢٥,٧١٦
٣٩
٦١٦
٢٠٠
٢ سال پیش