پرسش خود را بپرسید

واگذاري امتیاز استخراج نفت

تاریخ
٢ سال پیش
بازدید
٣٤٥

 کدام نخست وزیر ایران در سال 1323 ه . ش کارشناسان امریکایی را جهت واگذاري امتیاز استخراج نفت بـه ایران دعوت کرد؟

٠ %

1) اعلاء

٦٦ %

2) فروغی

٢ پاسخ
٣٣ %

3) ساعد

١ پاسخ
٠ %

4) رزم آرا

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر: گزینه‌ی دوم
تاریخ
٨ ماه پیش
پاسخ کاربر: گزینه‌ی دوم
٠
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٠
تاریخ
١ سال پیش
پاسخ کاربر: گزینه‌ی سوم
٢٥,٧١٦
طلایی
٣٩
نقره‌ای
٦١٦
برنزی
٢٠٠
تاریخ
٢ سال پیش

پاسخ شما