پرسش خود را بپرسید

فلسفه بازاریابی اجتماعی

تاریخ
٧ ماه پیش
بازدید
١٠٠

فلسفه بازاریابی اجتماعی بین سه عامل توازن ایجاد می کند. آن سه کدامند؟

٠ %

سود، رفاه، امنیت

١٠٠ %

منافع شرکت، رفاه انسان، تامین خواست مصرف کننده฀

٢ پاسخ
٠ %

تامین خواست مصرف کننده، سود، تقاضا

٠ %

منافع تولیدکننده، خواست مشتری، رفاه انسان

٤,٦٤١
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٢٠٥

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر: گزینه‌ی دوم
تاریخ
٥ ماه پیش
پاسخ کاربر: گزینه‌ی دوم

 فلسفه بازاریابی اجتماعی، جدیدترین نگرش در میان نگرش‌های بازاریابی است. فلسفه بازاریابی اجتماعی به مسئولیت اجتماعی سازمان توجه دارد و مبتنی بر این اصل است که هر سازمان باید نخست نیازهای بازار هدف را بشناسد؛ سپس در مقایسه با رقبا این نیازها را به طور کارآمد و مؤثری ارضاء کند به گونه‌ای که آسایش و رفاه مشتری و جامعه هر دو فراهم شود. این فلسفه به منظور سالم سازی محیط زیست، بین سه عامل: منافع سازمان، ارضای بهینه نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان و رفاه اجتماعی دراز مدت جامعه، توازن ایجاد می‌کند.

٥٣٨,٠٦٨
طلایی
٣٤٩
نقره‌ای
٣,٨٤١
برنزی
٢,١٩٠
تاریخ
٧ ماه پیش

پاسخ شما