پرسش خود را بپرسید

این داستان death flag

تاریخ
١ سال پیش
بازدید
٢٣٨

معنای death flag چی خوبه؟

خط مرگ مثلا؟

٤٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١

٥ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

یعنی بزودی آدم مهمی میمیره

٢,٢٢٥
طلایی
١
نقره‌ای
٣١
برنزی
٨
تاریخ
١ سال پیش

«نمایه تباهی» یا «بیرق مرگ»  به عبارات یا اقداماتی اشاره دارد که به مرگ قریب‌الوقوع شخصیت یک داستان اشاره می‌کند. چنین نمایه‌هایی یا علائمی همچنین می‌توانند اشاره به نکاتِ خاص از طرح یا پیرنگ داستان (plot) و یا تغییرات روایی خاصی داشته باشند که نشان می‌دهند به زودی اتفاق مهمی برای شخصیتِ اصلیِ داستان رخ خواهد داد.

٥٣,٣٤٨
طلایی
٥٨
نقره‌ای
١,١٠٦
برنزی
٣٧٨
تاریخ
١ سال پیش

معمولا در همه جای این کره خاکی وقتی کسی فوت می‌کنه ، به نشان اینکه شخصی در این محل ، در این خیابان ، در این خانه فوت کرده ، پرچم هایی بسته به فرهنگ خودشون استفاده میکنند ، ما ایرانی ها از پرچم های سیاه استفاده میکنیم ، که پرچم عزا بهش میگیم ، 

١٢,٧٦٩
طلایی
٦
نقره‌ای
١٢٤
برنزی
٢٥١
تاریخ
١ سال پیش

پرچم مرگ 

اعلان مرگ

سایه شوم مرگ

از این اصطلاح در داستان ها ،نمایش ها و .... زمانی استفاده  ‌میشه که شخصیت مورد نظر آماده موقعیت مرگبار شده 

٦٥٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٢٧
برنزی
٩
تاریخ
١ سال پیش

سلام

این علامت معمولا به این معناست که احتمال مرگ وجود داره اما قطعیت نداره و با death hazard تفاوت داره

معمولا در داستان ها کاربرد داره و احتمال مرگ رو بیان می کنه

٨,٦٦٦
طلایی
٧
نقره‌ای
١٥٥
برنزی
١٤
تاریخ
١ سال پیش

پاسخ شما