پرسش خود را بپرسید
"cross selling" در بازاریابی به چه معناست؟
٤ ماه پیش
٥٧
"cross selling"
در بازاریابی به چه معناست؟
٤,٦٤١
٠
١
٢٠٥
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
Cross-selling یا فروش مکمل در بازاریابی به معنای پیشنهاد محصولات یا خدمات مکمل به مشتریانی است که از شما یک کالا یا محصول خریداری میکنند و سپس ایشان را قانع میکنید محصولات دیگری را هم که معمولاً با محصول اصلی در ارتباط هستند خریداری کند.
برای مثال، اگر مشتری یک لپتاپ خریداری کند، به او پیشنهاد خرید کیف لپتاپ، ماوس یا نرمافزارهای مرتبط نیز داده میشود. این روش کمک میکند تا ارزش خرید هر مشتری افزایش یابد و تجربه خرید کاملتری برای مشتری ایجاد شود.
٨٥٦
٠
٩
٦
٤ ماه پیش