پرسش خود را بپرسید

"cross selling" در بازاریابی به چه معناست؟

تاریخ
٣ ماه پیش
بازدید
٤٧

"cross selling" 
در بازاریابی به چه معناست؟

٤,٤٠٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٩٩

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

Cross-selling  یا فروش مکمل در بازاریابی به معنای پیشنهاد محصولات یا خدمات مکمل به مشتریانی است که از شما یک کالا یا محصول خریداری میکنند و سپس ایشان  را قانع می‌کنید محصولات دیگری را هم  که معمولاً با محصول اصلی در ارتباط هستند خریداری کند.

 برای مثال، اگر مشتری یک لپ‌تاپ خریداری کند، به او پیشنهاد خرید کیف لپ‌تاپ، ماوس یا نرم‌افزارهای مرتبط نیز داده می‌شود. این روش کمک می‌کند تا ارزش خرید هر مشتری افزایش یابد و تجربه خرید کامل‌تری برای مشتری ایجاد شود.

تاریخ
٣ ماه پیش

پاسخ شما