پرسش خود را بپرسید

Customer Relationship Management در کسب و کار به چه معناست ؟

تاریخ
٤ هفته پیش
بازدید
٣٥

Customer Relationship Management 

در کسب و کار به چه معناست ؟

١,٠٣٢
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٨

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

Customer Relationship Management ‌مدیریت ارتباط با مشتری  عبارت است از تمامی فرآیندها و فناوری هایی که باعث ایجاد، توسعه، نگهداری  و بهینه سازی روابط طولانی مدت و با ارزش بین مشتری و شرکت می‌شود.

  هدف: هدف  CRM این است که ارتباط با مشتریان و نحوه پاسخ به نیاز‌ها و در خواست‌های انان به بهترین شکل مدیریت شود که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کار خواهد شد.

 انواع مدیریت ارتباط با مشتری: 

 CRM استراتژیک، عملیاتی و تحلیلی.

١٠,٥١٩
طلایی
٨
نقره‌ای
١٤٩
برنزی
٦٢
تاریخ
٣ هفته پیش

پاسخ شما