پرسش خود را بپرسید

Customer Relationship Management در کسب و کار به چه معناست ؟

تاریخ
٤ ماه پیش
بازدید
٥٩

Customer Relationship Management 

در کسب و کار به چه معناست ؟

١,٦٠٤
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٢٥

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

Customer Relationship Management ‌مدیریت ارتباط با مشتری  عبارت است از تمامی فرآیندها و فناوری هایی که باعث ایجاد، توسعه، نگهداری  و بهینه سازی روابط طولانی مدت و با ارزش بین مشتری و شرکت می‌شود.

  هدف: هدف  CRM این است که ارتباط با مشتریان و نحوه پاسخ به نیاز‌ها و در خواست‌های انان به بهترین شکل مدیریت شود که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کار خواهد شد.

 انواع مدیریت ارتباط با مشتری: 

 CRM استراتژیک، عملیاتی و تحلیلی.

١١,٧٢٧
طلایی
٩
نقره‌ای
١٨٣
برنزی
٦٨
تاریخ
٤ ماه پیش

پاسخ شما