پرسش خود را بپرسید

فرق بین remedy و treatment چیه؟

تاریخ
١ هفته پیش
بازدید
٧٩

فرق بین remedy و treatment  چیه؟

هردو در معنای درمان میتونن باشن اما فرقشون چیه  ؟

٣٢١
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٠

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

Remedy:

 چیزی است که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید و اغلب شامل درمان های خانگی یا طبیعی است. می توان از آن برای موقعیت های پزشکی و غیر پزشکی استفاده کرد. به عنوان مثال، آب گرم و لیمو برای سرماخوردگی یا چای گیاهی برای استرس درمان محسوب می شوند. درمان بیشتر در مورد ارائه تسکین یا بهبود است تا یک درمان کامل.


Treatment:

 از سوی دیگر، treatment چیزی است که هدف آن بهبود وضعیت یک بیمار یا مجروح است. این شامل استفاده از داروها/medicines، مواد/drugs، ورزش بدنی، درمان/therapy، جراحی و غیره با هدف بهبود سلامت فرد است. Treatment می‌تواند موفقیت‌آمیز یا ناموفق باشد، و به جای ایجاد تسکین، بر پرداختن به مشکل اساسی سلامت تمرکز دارد.

In summary, a remedy is more about making someone feel better, often using natural or home remedies, while treatment is a broader term that encompasses medical interventions aimed at improving a person's health condition.


به طور خلاصه، remedy بیشتر در مورد ایجاد احساس بهتر در فرد است، اغلب با استفاده از داروهای طبیعی یا خانگی، در حالی که treatment یک اصطلاح گسترده‌تر است که شامل مداخلات پزشکی با هدف بهبود وضعیت سلامت فرد می‌شود.

Source ;

https://www.nativespeakeronline.com/confusing-words/difference-between-treatment-cure-and-remedy

٢٤٨,٣٠٢
طلایی
١٤٧
نقره‌ای
٣,٢٤٦
برنزی
١,٦٨٦
تاریخ
١ هفته پیش

tretment  حتی بطور دقیق معادل درمان   به معنی بهبود و خوب شدن هم نیست  معادل عمل درمان کردن  مثل دارو خوردن است که ممکن است درمان حاصل شود یا نشود 

١٠
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١
تاریخ
١ هفته پیش

Remedy دارو است، ماهیت فیزیکی دارد و  برای معالجه بیماران استفاده میشود. 

Treatmeng درمان، الزاما ماهیت فیزیکی ندارد و حتی نوعی رفتار و برخورد هم هست.

٣٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٠
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما