پرسش خود را بپرسید

ترجمه این متن رو راهنمایی میکنید؟

تاریخ
٤ ماه پیش
بازدید
٦١

Technology is often bought to plug a gap, with no view to the long-term cost.
„for national budgets. The cost of moving to basic digital learning in low-income countries and connecting all schools to the internet in lower-middle-income countries would add 50% to their current financing gap for achieving national SDG 4 targets.

 Money is not always well spent: Around two-thirds of education software licences were unused in the 
United States.
„for children’s well-being. Almost one sixth of countries have banned smartphones in schools. Children’s data are being exposed, yet only 16% of countries explicitly guarantee data privacy in education by law.

 One analysis found that 89% of 163 education technology products recommended during the pandemic could survey children. Further, 39 of 42 
governments providing online education during the pandemic fostered uses that risked or infringed on children’s rights.
„ for the planet. One estimate of the CO2 emissions that could be saved by extending the lifespan of all laptops in the European Union by a year found it would be equivalent to taking almost 1 million cars off the road.

١,٣٦١
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
٣٣

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

با سلام 

تکنولوژی اغلب برای پر کردن یک شکاف و بدون توجه به هزینه بلند مدت خریداری می‌شود. برای  بودجه‌های ملی هزینه رفتن به سمت یادگیری بر پایه دیجیتال در  کشورهای کم درآمد و اتصال همه مدارس به اینترنت در کشورهایی با درآمد پایین‌تر از حد متوسط می‌تواند ۵۰ درصد به شکاف مالی فعلی آنها جهت رسیدن به اهداف ملی(4  sdg) اضافه کند.

  پول اغلب به درستی هزینه نمی‌شود: حدود دو سوم مجوزهای نرم‌افزارهای آموزشی در ایالات متحده بلا استفاده مانده‌اند.

 برای رفاه کودکان تقریباً یک ششم کشورها استفاده از تلفن همراه را در مدارس ممنوع کرده اند .

داده‌های کودکان در معرض نمایش قرار داده می‌شود و تنها ۱۶ درصد از کشورها صراحتاً حریم خصوصی استفاده از داده‌ها را از طریق قانون تضمین می‌کنند .

یک  بررسی نشان می‌دهد که ۸۹ درصد از  ۱۶۳ محصول فناوری پیشنهاد شده در طول همه گیری می‌توانند کودکان را مورد واکاوی قرار دهند.

 به علاوه ۳۹ دولت از ۴۲ دولتی که  در طول همه گیری آموزش آنلاین ارائه می‌کردند کاربردهایی را که حقوق کودکان را به خطر انداخته یا نقض می‌کنند ترویج کردند .

یک برآورد نشان داد که میزان دی اکسید کربنی که می‌توان با افزایش طول عمر لپ‌تاپ‌های اتحادیه اروپا در مدت یک سال کاهش داد با خارج کردن حدوداً یک میلیون خودرو از جاده‌ها برابری می‌کند .

٣,٠٨٨
طلایی
١
نقره‌ای
٣٩
برنزی
١٤
تاریخ
٤ ماه پیش

تکنولوژی اغلب برای پر کردن شکاف خریداری می شود ، بدون توجه به هزینه بلند مدت.

"برای بودجه های ملی. هزینه انتقال به یادگیری دیجیتال پایه در کشورهای کم درآمد و اتصال تمام مدارس به اینترنت در کشورهای کم درآمد متوسط 50 درصد به شکاف مالی فعلی آنها برای دستیابی به اهداف ملی sdg 4 اضافه می کند.

 پول همیشه به خوبی خرج نمی شود: حدود دو سوم مجوزهای نرم افزار آموزشی در 

ایالات متحده.

"برای رفاه کودکان. تقریبا یک ششم کشورها گوشی های هوشمند را در مدارس ممنوع کرده اند. داده های کودکان در معرض خطر قرار گرفته است ، اما تنها 16 درصد از کشورها به صراحت حریم خصوصی داده ها را در آموزش و پرورش به موجب قانون تضمین می کنند.

 یک تحلیل نشان داد که 89 درصد از 163 محصول فناوری آموزشی توصیه شده در طول همه گیری می تواند کودکان را مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر این ، 39 از 42 

دولت هایی که در طول همه گیری آموزش آنلاین را ارائه می دهند ، استفاده هایی را که حقوق کودکان را به خطر می اندازند یا نقض می کنند ، تقویت می کنند.

"برای سیاره. یک برآورد از انتشار CO2 که می تواند با افزایش طول عمر تمام لپ تاپ ها در اتحادیه اروپا تا یک سال ذخیره شود ، نشان داد که این معادل تقریبا 1 میلیون ماشین از جاده خارج می شود.

٤٥,١٩٠
طلایی
١٢
نقره‌ای
١٥٨
برنزی
٣١٧
تاریخ
٤ ماه پیش

پاسخ شما