پرسش خود را بپرسید
ترجمهی جملهی And inside, the nobility...
٢ سال پیش
٢٣٧
٢ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
اگر کانتکست کلی شما درباره یک فرد بوده، من پیش بینی میکنم که منظور جمله شما اینه:
او در درونش (از نظر فکری و روحی و تربیتی و اینجور چیزا ) انسان با اصالت و نجیبی بود.
٢٥٧,٩٢١
٨٨
١,١٧٣
١,١٥٥
٢ سال پیش
و در داخل سطح اشرافیت (شرافت، شکوه) بسیار بالا بود.
٧٨,٥٠٨
١٩
٩٥٨
٧٠٥
٢ سال پیش