پرسش خود را بپرسید
اصطلاح رایج کانادایی " Eh"
٢ سال پیش
٢٠٠
اصطلاح رایج کانادایی
" Eh؟"
بیشتر در اخر جمله هاشون به کار میبرن به چه معنیه ؟
٣,٠٩٣
١
٨
١٨٠
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
با سلام
این دو حرف ساده در کانادا معانی مختلفی دارند و در شرایط متفاوتی بهکار برده میشوند.
چند نمونه از کاربردهای eh :
1-فکر نمیکنی؟
2-چی؟
3-این طور نیست؟
4-نه؟
5-موافقی؟
6-نشان دادن تعجب
٢١١,٣١١
١٨٦
٤,٥٦٣
١,٦٩٤
٢ سال پیش