پرسش خود را بپرسید

معنی کلمه dump truck

تاریخ
١ ماه پیش
بازدید
٣٣

سلام دوستان

وقتتون بخیر

خسته نباشید

من در یوتیوب ویدیو های کوتاه ای بهم نمتیش داده میشه (البته دورین مخفی هستش) که طرف به یک زن میگه : look at the dump truck.

میخواستم بدونم معنی dump truck چیه که زنه عصبانی میشه؟

لطفا با جزئيات و کامل توضیح دهید.

باتشکر

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

به طور کلی، "Dump Truck" در این ویدیوها تبدیل به یک میم و پدیده فرهنگی محبوب شده که در واقع نماد لحظات غیرمنتظره و طنزی است که ممکن است از طرف تیم تهیه کننده دوربین مخفی برای افراد عادی و رهگذر به نمایش دربیاد.

تقریبا مشابهش در ایران میشه همون چیزی که در آخر برنامه به طرف میگن: دوربین مخفیه و مثلا به سمت دوربین دست تکون بده. احتمالا اون ماشینی که یه گوشه پارک کرده و داره همه چیزو ثبت می کنه شاید همون نقش Dump Truck رو بازی کنه. چون در ابتدا دوربین های مخفی به این شکل درست می شدن که مثلا یه کامیون یا کمپرسی میومد و یه چیزی رو روی یه نفر می ریخت و صحنه طنز به وجود می اومد. الان همون شوخی ها رو می کنن ولی دیگه اثری از اون کامیون نیست و فقط اسمش به عنوان دوربین مخفی مونده.

٢,٠٢٠
طلایی
٢
نقره‌ای
٤٥
برنزی
٥
تاریخ
١ ماه پیش

dump truck, یه کمپرسی خیلی بزرگ هست که در راه سازی و یا خاک برداری از جاییکه معدن هست استفاده میشه و می‌تونه با جابجایی حدود ده تن خاک یا هرچیزی که قراره جابجا بشه ، خیلی سریع اینکارو انجام داد ، تایرهای این کمپرسی حداقل به قطر دو متر هستند 

٢,٨٣١
طلایی
٢
نقره‌ای
٥٦
برنزی
٢٤
تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما