پرسش خود را بپرسید

معنی جمله ی do you appreciate the thought that went...

تاریخ
٢ هفته پیش
بازدید
١٦٦

do you appreciate the thought that went into the gifts you got?

١٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

وقتی کسی بهت کادو میده، فقط بحث پول و خریدن یه چیز نیست. اون شخص وقت گذاشته، به این فکر کرده که تو از چی خوشت میاد، چه چیزی به دردت می‌خوره، یا حتی چه چیزی ممکنه تو رو سورپرایز کنه و خوشحالت کنه. این فکرا و توجه به جزئیات، ارزش اون کادو رو خیلی بیشتر از قیمت واقعیش می‌کنه.

حالا سؤال اینه که آیا تو این چیزا رو می‌بینی و درک می‌کنی؟ آیا به این توجه می‌کنی که طرف مقابل چقدر تلاش کرده تا چیزی رو انتخاب کنه که مناسب تو باشه؟ اینجاست که میگن "آیا ارزش فکری که برای کادوهایی که گرفتی، گذاشته شده رو درک می‌کنی؟"

یعنی می‌خواد بگه، آیا متوجه میشی که اون شخص چقدر بهت اهمیت داده و چقدر سعی کرده تا با این کادو بهت نشون بده که برات ارزش قائله؟ اینجور وقتا، حتی اگه کادو دقیقاً همون چیزی نباشه که می‌خواستی، بازم باید قدردان باشی، چون طرف مقابلت نیتی جز خوشحال کردنت نداشته.

پس، به جای تمرکز روی خود کادو، سعی کن به این فکر کنی که چه فکری پشتش بوده و چه حسی باعث شده که اون شخص این کادو رو برات انتخاب کنه. اینجوری، نه تنها بیشتر لذت میبری، بلکه رابطه‌تون هم قوی‌تر میشه، چون طرف مقابل می‌بینه که تو به تلاشش توجه کردی و براش ارزش قائلی.

Do you appreciate the thought that went into the gifts you got?

آیا ارزش فکری که برای انتخاب هدایایی که دریافت کرده‌ای صرف شده را درک می‌کنی؟ یعنی متوجه می‌شوی که فرد هدیه‌دهنده چقدر زمان و توجه گذاشته تا چیزی که مورد علاقه‌ات است را برایت تهیه کند؟

٢٠
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٠
تاریخ
٢ هفته پیش

Welldone👍👏

-
٢ هفته پیش

پاسخ شما