پرسش خود را بپرسید

معنی going down در این جملات چیه و اگه کلمه down نباشه چه تاثیری در معنی و مفهوم جمله داره؟

تاریخ
٣ هفته پیش
بازدید
٣٨

I'm  going down to the park with my friends. we are going to grill some steaks down there

٦٦
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٥

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

عبارت "going down" در این جملات به معنای "رفتن به سمت پایین" یا "رفتن به سمت مکانی که در جهت پایینتر یا دورتر قرار دارد" است. این عبارت میتواند همچنین حس حرکت به سمت مکانی خاص را منتقل کند.

  در جمله "I'm going down to the park with my friends"، استفاده از "down" نشاندهنده جهتگیری یا حرکت به سمت پارک است و ممکن است به این معنا باشد که پارک در مکانی پایینتر از موقعیت فعلی فرد یا دورتر واقع شده است.  در جمله "we are going to grill some steaks down there"، "down there" به مکانی اشاره دارد که از موقعیت فعلی فرد پایینتر یا دورتر است و قرار است در آنجا استیکها را کباب کنند.  اگر کلمه "down" در این جملات نباشد، جملات به شکل زیر خواهند بود: 

•  "I'm going to the park with my friends."  • 

 "We are going to grill some steaks there."  حذف "down" تأثیری در معنای اصلی جمله ندارد، اما جزئیات مربوط به جهتگیری یا موقعیت مکانی را حذف میکند و ممکن است حس حرکت یا فاصله را کمتر منتقل کند ‌

٢٣,٠٤٣
طلایی
٣٥
نقره‌ای
٥٢٧
برنزی
١٩٤
تاریخ
٣ هفته پیش

وقتی میگی down انگار میگی : من و دوستام داریم میریم اون پایین توی اون پارکه. در واقع مسیر حرکتو میگی یا حالا با سرت اشاره میکنی.  اما  نگی میشه: من و دوستام داریم میریم پارک.هر دوش یه معنی داره  اما با down آدم احساس میکنه انگار پارکه نزدیکه یا زود میخوای برگردی.

٢,٦٦٢
طلایی
٥
نقره‌ای
٨٣
برنزی
٨
تاریخ
٣ هفته پیش

پاسخ شما