پرسش خود را بپرسید

منظور از lto توی tape drive چیه؟

تاریخ
٥ روز پیش
بازدید
٢٣

منظور از lto دیجی اچ پی چیه؟

١٢
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٢

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

LTO مخفف Linear Tape-Open است که یک فناوری برای ذخیره‌سازی اطلاعات روی نوار مغناطیسی استنوار باز خطی (Linear Tape-Open) که نباید آن را با نام فارسی اش خواند و به صورت کلمه به کلمه یعنی ال تی او خوانده می شود. یک فناوری ذخیره در نوار می باشد که یک مدل فرمت باز است و در نوارهای مغناطیسی یا همان دیتا کارتریج ها برای ذخیره داده ها استفاده می شود. یک فرمت باز یعنی دارای نرم افزار با فرمت رایگان است که می تواند توسط کاربر طبق هدف آنها استفاده شود و هرکس هر فرمتی که بخواهد را می تواند روی آن پیاده کند. دیجی اچ پی (Digi HP) یک فروشگاه آنلاین در ایران است که محصولات ذخیره‌سازی اطلاعات از جمله درایوهای LTO را به فروش می‌رساند.

بنابراین، "LTO دیجی اچ پی" به درایوهای LTO که توسط فروشگاه دیجی اچ پی فروخته می‌شوند، اشاره دارد. این درایوها برای تهیه نسخه پشتیبان و آرشیو اطلاعات در حجم بالا استفاده می‌شوند و به دلیل قابلیت اطمینان، ظرفیت بالا و هزینه پایین در هر گیگابایت، محبوبیت زیادی دارند.

شما می‌توانید انواع مختلف درایوهای LTO از جمله LTO-3، LTO-4، LTO-5، LTO-6، LTO-7، LTO-8 و LTO-9 را در فروشگاه دیجی اچ پی پیدا کنید. هر نسل از LTO ظرفیت و سرعت انتقال داده بالاتری نسبت به نسل قبل دارد.

اگر قصد خرید درایو LTO دارید، می‌توانید به وبسایت دیجی اچ پی مراجعه کرده و مشخصات و قیمت محصولات را بررسی کنید:

فروشگاه دیجی اچ پی

٩٦
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
١
تاریخ
٥ روز پیش

پاسخ شما