پرسش خود را بپرسید

جستجوی اصطلاحات انگلیسی بین دیالوگهای فیلم و انیمیشن

تاریخ
١ ماه پیش
بازدید
١٣٧

سایتی رو میشناسین که بشه با جستجوی کلمات و اصطلاحات انگلیسی، دیالوگ فیلمها یا انیمیشن ها  که اون اصطلاح توش گفته شده رو  پیدا و دانلود کرد؟

٥٧٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٥
برنزی
٤

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

بله، دو وبسایت وجود دارند که میتوانید با جستجوی کلمات و اصطلاحات انگلیسی، دیالوگهای فیلمها و انیمیشنهایی که آن اصطلاحات در آنها به کار رفتهاند را پیدا کنید:  

PlayPhrase.me: این سایت به شما امکان میدهد تا دیالوگهای معروف و تأثیرگذار فیلمهای خارجی را جستجو کنید و بخشهایی از فیلمها را که شامل آن دیالوگها هستند، پیدا و پخش کنید.

Yarn.co : این پلتفرم فراگیر به کاربران اجازه میدهد تا با غوطهور شدن در دنیای دیالوگهای فیلم، تجربهای جدید و آموزنده را کسب کنند. شما میتوانید دیالوگهای ماندگار و جذاب از فیلمها و سریالهای خارجی را جستجو کنید . 

 همچنین، وبسایت Search4.ir یک سرویس آنلاین بر پایه هوش مصنوعی است که به شما این امکان را میدهد تا با جستجوی کلمات و اصطلاحات انگلیسی، چندین سکانس از فیلمها و انیمیشنهای مختلف را به همراه زیرنویس فارسی و انگلیسی ببینید و لغات و اصطلاحات جدید را با لهجه صحیح و در شرایط واقعی یاد بگیرید .  

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از این سایتها ممکن است نیاز به استفاده از فیلترشکن داشته باشند. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید یا سوال دیگری دارید، لطفاً بپرسید.

١٨,٥٠٣
طلایی
٢٤
نقره‌ای
٣٨٨
برنزی
١٧٢
تاریخ
١ ماه پیش

Great 👍👍👍👌👌👌👏👏👏

-
١ ماه پیش

پاسخ شما