مدل EFQM چگونه سازمانها را در شناسایی و اولویتبندی فرصتهای بهبود یاری میکند؟
نقش قیمتگذاری در موفقیت یک محصول چیست و کاتلر چه نکاتی در این زمینه پیشنهاد میدهد؟ چگونه توزیع (Place) میتواند به عنوان یک مزیت رقابتی عمل کند؟ چرا "ترویج" (Promotion) باید به صورت هدفمند انجام شود؟
چه محدودیتهایی در استفاده از Rich Picture در پروژههای بزرگ وجود دارد؟
"فیشینگ نیزهای" (Spear Phishing) چه تفاوتی با فیشینگ عادی دارد و چگونه هدفگذاری دقیقتری دارد؟
آخرین بیت کوین چه زمانی استخراج میشود؟
برای یک " State-of-the-Art Review " باید چی کار هایی کرد ؟
در تحلیل SWOT، __________ و __________ بر عوامل داخلی تمرکز دارند، در حالی که __________ و __________ به عوامل خارجی مربوط میشوند.
- حەشتەکر گاڤام تە دیت
یک دانه انار در وَطیره کردم زِ برای خود ذخیره
مفهوم بازاریابی پایدار (Sustainable Marketing) چیست و چرا شرکتها باید به آن اهمیت دهند؟ چگونه بازاریابی اخلاقی میتواند اعتبار یک برند را افزایش دهد؟