پرسش خود را بپرسید
ترجمه brand resonance
١ سال پیش
٢٣٣
٣ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
طنین/همگامی / تداعی نام تجاری
١,٩٨٤
٢
٤٥
٦
١ سال پیش
هم آوایی برند(هم آوایی نام تجاری)
١٣,٧٣٦
١
٣,٣٢٣
٣٦٦
١ سال پیش
Brand resonance is a term that describes the emotional and psychological connection that consumers have with a particular brand or product. It is the degree to which a brand is deeply embedded in a consumer’s identity, values, and beliefs. Brand resonance can influence the consumer’s purchase decisions, loyalty, and advocacy for the brand.
تداعی نشان تجاری اصطلاحی است که ارتباط عاطفی و روانی مصرف کنندگان با یک برند یا محصول خاص را توصیف می کند. درجه و میزانی که نشان می دهد که یک نام تجاری تا چه اندازه عمیقاً در هویت، ارزش ها و باورهای مصرف کننده تعبیه شده است. تداعی/ همخوانی نشان تجاری می تواند بر تصمیمات خرید مصرف کننده، وفاداری و حمایت از برند تأثیر بگذارد.
٥٠٧,٥٨٢
٤١٨
٥,٥٦٨
٣,٨٤٥
١ سال پیش