پرسش خود را بپرسید

ترجمه brand resonance

تاریخ
١ سال پیش
بازدید
١٨٩

شما این رو چی ترجمه می کنید؟ brand resonance

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

 طنین/همگامی / تداعی نام تجاری

١,٨٨٥
طلایی
٢
نقره‌ای
٤٣
برنزی
٦
تاریخ
١ سال پیش

هم آوایی برند(هم آوایی نام تجاری)

٧,٩٨٢
طلایی
٠
نقره‌ای
١,٦٤٩
برنزی
١٩٠
تاریخ
١ سال پیش

Brand resonance is a term that describes the emotional and psychological connection that consumers have with a particular brand or product. It is the degree to which a brand is deeply embedded in a consumer’s identity, values, and beliefs. Brand resonance can influence the consumer’s purchase decisions, loyalty, and advocacy for the brand.

تداعی نشان تجاری اصطلاحی است که ارتباط عاطفی و روانی مصرف کنندگان با یک برند یا محصول خاص را توصیف می کند. درجه و میزانی که نشان می دهد که یک نام تجاری تا چه اندازه عمیقاً در هویت، ارزش ها و باورهای مصرف کننده تعبیه شده است.  تداعی/ همخوانی نشان تجاری می تواند بر تصمیمات خرید مصرف کننده، وفاداری و حمایت از برند تأثیر بگذارد.

٣٩٦,٦٥٦
طلایی
٣١٧
نقره‌ای
٤,٤٦٥
برنزی
٢,٦٥٩
تاریخ
١ سال پیش

پاسخ شما