پرسش خود را بپرسید

نوشتن نام (فردوسی) به انگلیسی

تاریخ
٢ سال پیش
بازدید
٨٥٩

درود

دوستان اگه بخوام به انگلیسی کلمه "فردوسی" رو بنویسم باید چطور بنویسم؟

(بعضی  از دوستان گفتن باید به صورت Ferdosi بنویسم و بعضی‌ها هم گفتن باید به صورت Ferdowsi بنویسم)

٢٠٥
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
٦

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

سلام. درست این است که بصورت Ferdowsi نوشته شود. مثلا Ferdowsi university of mashhad دانشگاه فردوسی مشهد یا مثلا The shahnameh ferdowsi شاهنامه فردوسی

٥,٦٣٨
طلایی
٤
نقره‌ای
٩٦
برنزی
٢٤
تاریخ
٢ سال پیش

پاسخ شما