پرسش خود را بپرسید
٢ رأی
١ پاسخ
٨٦٦ بازدید

درود دوستان اگه بخوام به انگلیسی کلمه "فردوسی" رو بنویسم باید چطور بنویسم؟ (بعضی  از دوستان گفتن باید به صورت Ferdosi بنویسم و بعضی‌ها هم گفتن باید به صورت Ferdowsi بنویسم)

٢٠٥
٢ سال پیش
٣ رأی
تیک ٥ پاسخ
٨٧١ بازدید
٣ رأی
٢ پاسخ
٦,٥٠٠ بازدید
×
٤,٥٤١
×
١٣١