پرسش خود را بپرسید

انگلیسی صحبت کردن

تاریخ
٢ ماه پیش
بازدید
١٠٦

چرا نمیتونم انگلیسی صحبت کنم ؟ 

همش ذهنم می خواد ترجمه کنه 

باید چکار کنم ؟  

٤ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:
  • ترجمه ذهنی را کنار بگذارید: به جای ترجمه کلمه به کلمه از زبان فارسی به انگلیسی، سعی کنید به طور مستقیم به انگلیسی فکر کنید.
  • تمرکز خود را بر روی انتقال پیام بگذارید: به جای تمرکز بر روی قواعد گرامری، سعی کنید منظور خود را به طور واضح به مخاطب برسانید.
  • اعتماد به نفس خود را افزایش دهید: با خودتان به انگلیسی صحبت کنید، در کلاس‌های مکالمه شرکت کنید و با افراد انگلیسی‌زبان معاشرت کنید.
  • تمرین کنید، تمرین کنید، تمرین کنید: هر روز به انگلیسی صحبت کنید، حتی اگر شده با خودتان.
٢٧٦
طلایی
٠
نقره‌ای
٩
برنزی
٥
تاریخ
٢ ماه پیش

عملگرایانه و عالی . . . .
ممنون

-
٢ ماه پیش

اتفاقی که میفته اینه که ذهنم و زبانم قفل میشه

انگار همه چیز می پره

مشکل کجاست؟ 

چکار کنم؟

تاریخ
٢ ماه پیش

چون شما می‌خواهید با استفاده از زبان بومی خود که فارسی است انگلیسی را بیاموزید. باید تلاش کنید هر زبانی را با استفاده از همان زبان بیاموزید که شامل زبان انگلیسی نیز می‌شود. البته مهارت ترجمه و مترجم شدن مهارتی سطح بالا است که شخص به دو یا چند زبان کاملاً مسلط می‌شود و هر دو را به شکل بومی می‌آموزد. بنابراین باید تلاش کنید با عبارات ساده انگلیسی زبان انگلیسی را یاد بگیرید و صحبت کنید یا بنویسید و ضمناً به یاد داشته باشید که زبان فارسی شیرین‌ترین زبان دنیا است و فرهنگ نجیب‌زادگی ایرانی بالاتر از هر مهارت زبان است.

تاریخ
٢ ماه پیش

هر زبان چهار مهارت داره: شنیداری، نوشتاری، خواندن و گفتاری.  اون نکته که گفتن  توی  مراحل اول یادگیری و تمرین زبان  کاملا طبیعیه.  سه مهارت اول بهتر شدن، مهارت گفتاری هم بهتر بشه.

٣٧
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٢
تاریخ
٢ ماه پیش

پاسخ شما