پرسش خود را بپرسید
سعدی نرسد به یار هرگز کاو شرمگن است و یار ساده
٤ هفته پیش
٥٢
٢ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
سعدی وقتی در برابر یار ساده دل شرم داری هرگز به او نمیرسی
٥٩,٤٧٤
٦٨
١٥٣
٦٨٣
٣ هفته پیش
سعدی جان تو نمیرسی به اون یاری که ازش خجالت میکشی علتش اینه که اون یار دل ساده و بی تکلف و بیپیرایه ای داره و تو احساس شرم داری برابرش
١٠٥,١٥٥
١٠٢
٧٠٨
١,٥٤٠
٤ هفته پیش