پرسش خود را بپرسید

سعدی نرسد به یار هرگز کاو شرمگن است و یار ساده

تاریخ
٤ هفته پیش
بازدید
٥٢
تفسیر بیت چیست؟
٢,٣٣٢
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٧

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

سعدی وقتی در برابر یار ساده دل شرم داری هرگز به او نمیرسی

٥٩,٤٧٤
طلایی
٦٨
نقره‌ای
١٥٣
برنزی
٦٨٣
تاریخ
٣ هفته پیش

سعدی  جان تو نمیرسی به اون یاری  که ازش خجالت میکشی علتش اینه که اون یار دل ساده و بی تکلف و بی‌پیرایه ای داره و تو احساس شرم داری برابرش

١٠٥,١٥٥
طلایی
١٠٢
نقره‌ای
٧٠٨
برنزی
١,٥٤٠
تاریخ
٤ هفته پیش

پاسخ شما