پرسش خود را بپرسید

همه‌ی دیدگاه‌ها

١ رأی

سلام
منظورتون از سوال دوم چیه؟ میشه واضح تر بپرسید؟

٣ ماه پیش
٢ رأی

سئوال بالا کمی انحرافی لست
بعضی از افراد نامبرده ستوده هستند و برخی ناستوده
گزینه ای که همگی ستوده هستند مدتظر نیست
بنابراین گزینه ای که برخی ستوده و برخی نکوهیده هستند مدنظر است

٣ ماه پیش
١ رأی

استادم ، هفت نفر بودیم ، من و حسین دست اول بازی کردیم من بردم حسین باخت من برنده بازم بازی کردم این دفعه با محسن ، محسن برد من باختم، بعدش محسن و احمد بازی کردند احمد برد محسن باخت ، برنده به جا میگن بهش ، یادت میاد ؟

٣ ماه پیش
٠ رأی

هر کس که میباخت به شش نفر دیگر به اندازه پول توی جیبشان پرداخت میکرد ، یعنی پول دیگران را دوبرابر میکرد ، خب هفت دست بازی کردند و هر دفعه یکی باخت ، پس همه پولی که در ابتدا بوده مگه ۷×۱۲۸۰ = ۸۹۶۰ کل پولی که در ابتدا بوده ، اگر نفر اول رو x بذاریم در ابتدا x - ۸۹۶۰ پول داشته ، بازی اول پولش دوبرابر شده ۲× ( x - ۸۹۶۰ ) = ۲x - ۱۷۹۲۰ به همین روش تا آخر یه معادله با یه مجهول که ضریبش همینطور دو به توان دو بعد سه بعد چهار بعد پنج بعد شش که همه بازی کردند ،

٤ ماه پیش
٠ رأی

میشه لطفاً اعراب گذاری کنید

٤ ماه پیش
١ رأی

البته دکتر به صندوق زادش ، به نظرم باید به معنی به توشه راه که در صندوقش بود اشاره داره

٤ ماه پیش
٠ رأی

نمیشه بفرمایید که چه زبانی هست ؟ جوون که بودم با دوستانم زبانی اختراع کرده بودیم به اسم مسگری ، بین خودمون جاییکه می خواستیم کسی متوجه نشه مسگری صحبت میکردیم ، اینم به همون شباهت داره ، اختراعی نیست ؟

٤ ماه پیش
١ رأی

من مسئله رو به صورت شخصی بیان کردم یعنی گفتم من و دوستام ولی در اصل هفت نفر بود

٤ ماه پیش
١ رأی

سلام ، اون دو نفری که بازی می کرد ند خب اونی که میباخت به اندازه پولی که تو جیب برنده بود باید بهش پول میداد یعنی پول برنده رو دو برابر میکرد

٤ ماه پیش
٠ رأی

بازنده فقط به برنده پول پرداخت میکرد یا به همه؟

٤ ماه پیش