پرسش خود را بپرسید

نحوه نوشتن نام طولانی به انگلیسی

تاریخ
١ سال پیش
بازدید
٢٩٤

سلام

 اسم من در کارت ملی به شکل "میرنادر میرصادق پور"  نوشته شده. در "میرنادر" و "میرصادق" فاصله وجود نداره.

 این اسم رو چطور باید به انگلیسی بنویسم؟ آیا می‌تونم برای بهتر خوانده شدن در انگلیسی، از فاصله استفاده کنم؟ یا دقیقا همینی که در کارت ملی هست رو باید بنویسم؟

با تشکر

١٠
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

MirNader MirSadeghpourاینطوری هم میشه به نظرم.

تاریخ
١ سال پیش

درود پرمهر 🌹 نام چه دو نامی باشد یا برای نمونه سه نامی Seyed abdolkarim . . . مانند کارت ملی بدون کم یا زیاد کردن نقطه یا خط یا ایجاد گپ باید در گذرنامه نوشته شود و چنانچه تغییری باشد با مشکل روبرو می شوید

٧,٠١٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٢٥
برنزی
٥٧
تاریخ
١ سال پیش

نه دوست من هرطور که درسته به انگلیسی بنویسید. حتی میتوانید میر را از نادر جدا بنویسید 

٩,٩٩٧
طلایی
٢
نقره‌ای
٣٤
برنزی
٤٩
تاریخ
١ سال پیش

پاسخ شما