پرسش خود را بپرسید

ترجمه این متن و میگید?

تاریخ
٥ ماه پیش
بازدید
٦٨

Major advances in technology, especially digital 
technology, are rapidly transforming the world.
Information and communication technology (ICT) has been applied for 100 years in education, ever since the popularization of radio in the 1920s. But it is the use of digital technology over the past 40 years that has the most significant potential to transform education. 
An education technology industry has emerged and 
focused, in turn, on the development and distribution of education content, learning management systems, language applications, augmented and virtual reality, personalized tutoring, and testing. Most recently, breakthroughs in artificial intelligence (AI),methods have increased the power of education technology tools, 
leading to speculation that technology could even supplant human interaction in education.

١,٣٧١
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
٣٣

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

باسلام 

پیشرفت‌های عمده در فناوری به ویژه فناوری دیجیتال به سرعت در حال تغییر جهان هستند.

فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) از زمان رواج یافتن رادیو در ۱۹۲۰ به مدت ۱۰۰ سال به کار گرفته شده است. اما استفاده از فناوری دیجیتال در ۴۰ سال گذشته است که بیشترین پتانسیل را برای تغییر آموزش داراست. یک صنعت فناوری آموزشی پدید آمده و به نوبه خود بر توسعه و توزیع محتوای آموزشی ، سیستم‌های مدیریت یادگیری، برنامه‌های کاربردی زبان، واقعیت افزوده و مجازی و تست (آزمون) تمرکز یافتهاست.

 اخیراً پیشرفت در شیوه های هوش مصنوعی(AI) قدرت ابزارهای فناوری آموزشی را افزایش داده و منجر به این گمانه‌زنی شده که فناوری حتی می‌تواند جایگزین تعامل انسانی در آموزش شود .

٣,٣٢٩
طلایی
٢
نقره‌ای
٤٥
برنزی
١٥
تاریخ
٥ ماه پیش

پیشرفت های عمده در تکنولوژی، به ویژه دیجیتال

تکنولوژی، به سرعت جهان را متحول می کند.

فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) از زمان رواج رادیو در دهه 1920 به مدت 100 سال در آموزش و پرورش کاربرد داشته است. اما این استفاده از فناوری دیجیتال در 40 سال گذشته است که بیشترین پتانسیل را برای تغییر آموزش دارد.

صنعت فناوری آموزش پدید آمده است و

به نوبه خود بر توسعه و توزیع محتوای آموزشی، سیستم‌های مدیریت یادگیری، برنامه‌های کاربردی زبان، واقعیت افزوده و مجازی، تدریس خصوصی و تست متمرکز شده است. اخیراً، پیشرفت در روش‌های هوش مصنوعی (AI)، قدرت ابزارهای فناوری آموزش را افزایش داده است.

منجر به این گمانه‌زنی شد که فناوری حتی می‌تواند جایگزین تعامل انسانی در آموزش شود

٤٨,٠٩٣
طلایی
١٣
نقره‌ای
١٨١
برنزی
٣٣٩
تاریخ
٥ ماه پیش

پاسخ شما