ترجمه این متن چیست؟
There are a variety of views on the extent to which digital technologies can enhance education quality. Some argue that, in principle, digital technology creates engaging learning environments, enlivens student experiences, simulates situations, facilitates collaboration and expands connections. But others say digital technology tends to support an individualized approach to education, reducing learners’ opportunities to socialize and learn by observing each other in real-life settings. Moreover, just as new technology overcomes some constraints, it brings its own problems. Increased screen time has been associated with adverse impact on physical and mental health. Insufficient regulation has led to unauthorized use of personal data for commercial purposes. Digital technology has also helped spread misinformation and hate speech, including through education.
٢ پاسخ
با سلام و احترام
دیدگاههای مختلفی در مورد میزان تاثیرگذاری فناوری های دیجیتالی بر ارتقای کیفیت آموزش وجود دارد. برخی استدلال می کنند که در اصل، فناوری دیجیتال محیط های یادگیری جذابی ایجاد میکند، به تجربیات دانشآموزان حیات میبخشد، موقعیتها را شبیهسازی میکند ، همکاری را تسهیل میکند و به گسترش ارتباطات دامن میزند. اما برخی دیگر میگویند گرایش فناوری دیجیتال، پشتیبانی از رویکرد فردیسازیشده در آموزش است، و فرصتهای فراگیران برای معاشرت و یادگیری از طریق مشاهده یکدیگر در محیطهای واقعی کاهش می یابد. علاوه بر این، همان طور که فناوری جدید بر برخی محدودیتها غلبه می کند ، مشکلات خاص خود را نیز به همراه دارد. افزایش مدت زمان مواجهه با صفحه نمایش، پیامد منفی بر سلامت جسمی و روانی (ذهنی) دارد. مقررات ناکافی منجر به استفاده غیرمجاز از دادههای شخصی برای اهداف تجاری شده است. فناوری دیجیتال همچنین موجب گسترش اطلاعات نادرست و نفرت پراکنی از طریق آموزش شده است.
با سلام
در مورد اینکه فناوری دیجیتال تا چه اندازه میتواند کیفیت آموزش را ارتقا دهد دیدگاههای مختلفی وجود دارد.
برخی استدلال میکنند که اصولاً فناوری دیجیتال محیطهای یادگیری جذابی ایجاد میکند ،تجربیات دانش آموزان را زنده میکند ،موقعیتها را شبیه سازی میکند، همکاری را تسهیل میکند و ارتباطات را گسترش میدهد.
اما اما برخی دیگر میگویند که فناوری دیجیتال به دنبال پشتیبانی از یک رویکرد آموزش انفرادی است و فرصتهای اجتماعی شدن فراگیران و یادگیری از طریق مشاهده یکدیگر در موقعیتهای زندگی واقعی را کاهش میدهد .
علاوه بر این همانگونه که یک فناوری جدید برخی محدودیتها را از میان برمیدارد مشکلات خاص خودش را هم به دنبال میآورد. افزایش مدت زمانی که صرف تماشای صفحه نمایش میشود با تاثیرات نامطلوب بر سلامت جسمی و روانی در ارتباط است .
خلاءهای قانونی منجر به استفاده غیر مجاز از اطلاعات شخصی برای اهداف تجاری شده است.
فناوری دیجیتال همچنین به انتشار اخبار نادرست و نفرت پراکنی از جمله از طریق آموزش کمک کرده است.