پرسش خود را بپرسید

ترجمه این متن و راهنمایی میکنید؟

تاریخ
٩ ماه پیش
بازدید
١١٠

On the question of equity and inclusion, ICT – and digital technology in particular – helps lower the education access cost for some disadvantaged groups: 

Those who live in remote areas are displaced, face learning difficulties, lack time or have missed out on past education opportunities. 
But while access to digital technology has expanded rapidly, there are deep divides in access. Disadvantaged  groups own fewer devices, are less connected to the internet (Figure 1) and have fewer resources at home.

The cost of much technology is falling rapidly but is still too high for some. Households that are better off can buy technology earlier, giving them more advantages and compounding disparity. Inequality in access to technology exacerbates existing inequality in access to education, a weakness exposed during the COVID-19 school closures.

١,٣٩٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
٣٣

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

با سلام

 از نظر برابری و فراگیر بودن، فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT و به ویژه فناوری دیجیتال به کاهش هزینه دسترسی به آموزش برای برخی گروه‌های محروم (فقیر) کمک می‌کند:

  ( از جمله )کسانی که در مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند، آواره هستند، با مشکلات یادگیری روبرو هستند، وقت ندارند ویا فرصت‌های آموزشی قبلی را از دست داده اند.

 با اینکه دسترسی به فناوری دیجیتال به سرعت گسترش یافته اما شکاف‌های عمیقی در دسترسی وجود دارد .گروه‌های محروم دستگاه‌های کمتری دارند، کمتر به اینترنت متصل هستند (شکل ۱) و در خانه راهکار (جایگزین اموزشی) کمتری دارند. 

هزینه بسیاری از فناوری‌ها به سرعت در حال کاهش است اما هنوز برای برخی بسیار بالاست.

 خانواده هایی که وضعیت بهتری دارند می‌توانند زودتر فناوری را خریداری کنند که برتری بیشتری به آنها می‌دهد و نابرابری را پیچیده‌تر می‌کند.

 نابرابری در دسترسی به فناوری، نابرابری آموزشی موجود را تشدید می‌کند. ضعفی که در مدت تعطیلی مدارس در دوران کووید ۱۹ آشکار شد .

٣,٧٠٦
طلایی
٢
نقره‌ای
٥٠
برنزی
١٥
تاریخ
٩ ماه پیش

پاسخ شما