پرسش خود را بپرسید
٢ رأی
تیک ٢ پاسخ
٢٠ بازدید

دوستان کرمانشاهی گل سوال دارم ازتون، چیزی توی گویش تون چیزی مثل وِی وِی دارين؟مثلا (وِي وِي اينجا و ببين يه عالمه ماهي!!)   اینطور که فهمیدم وِي وِي معمولاً دوستان كرمانشاهي‌مون میگن، اشتباه كردم؟😭

٢٠ ساعت پیش
٤ رأی
تیک ٢ پاسخ
٣٣ بازدید

دردانه فروش درج این درج این گوهر حرف را کند خرج ✏ جامی  

١ روز پیش
٣ رأی
٢ پاسخ
١٣٧ بازدید

دور است به پیش دانش اندیش از کارد تراش دسته خویش ✏ جامی  

٢ روز پیش
٣ رأی
تیک ٢ پاسخ
٣٥ بازدید

دور است به پیش دانش اندیش از کارد تراش دسته خویش ✏ جامی  

٢ روز پیش
٤ رأی
تیک ٢ پاسخ
٣٨ بازدید

آن روی به مشعر حرامش وین در غم شعر مشک فامش ✏ جامی  

٢ روز پیش
١ رأی
٢ پاسخ
٢٥ بازدید

با درود آیا می دانید این گزاره چه می گوید؟  ز رامش جهان بانگ خنیا گرفت . اسدی با سپاس

٢ روز پیش
٤ رأی
تیک ٣ پاسخ
٣٩ بازدید

هر چند برون بود ز امکان در زیر گلیم طبل پنهان ✏ جامی

٢ روز پیش
٤ رأی
تیک ٢ پاسخ
٣٧ بازدید

شیشه که شود میان خاره ز افتادن سخت پاره پاره کی ز آب دهن درست گردد بر قاعده نخست گردد ✏ جامی

٢ روز پیش
٤ رأی
تیک ٢ پاسخ
٢٤ بازدید

آن کس که به خنده دل خراشد ابرو چو گره زند چه باشد ✏ جامی

٢ روز پیش
١ رأی
١ پاسخ
٢٠ بازدید
چند گزینه‌ای

کان لاله داغدار هر دشت از نوفل و نوفلی چو برگشت دیده به دیار لیلی افکند در کوزه ز گریه سیلی افکند جامی

٢ روز پیش
اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.