پرسش خود را بپرسید
٢ رأی
٢ پاسخ
١٧ بازدید

دوستان کرمانشاهی گل سوال دارم ازتون، چیزی توی گویش تون چیزی مثل وِی وِی دارين؟مثلا (وِي وِي اينجا و ببين يه عالمه ماهي!!)   اینطور که فهمیدم وِي وِي معمولاً دوستان كرمانشاهي‌مون میگن، اشتباه كردم؟😭

١٦ ساعت پیش
×
٣٨