پرسش خود را بپرسید
٢
پاسخ
٢
رأی
٢٠
بازدید
دوستان کرمانشاهی گل سوال دارم ازتون، چیزی توی گویش تون چیزی مثل وِی وِی دارين؟مثلا (وِي وِي اينجا و ببين يه عالمه ماهي!!) اینطور که فهمیدم وِي وِي معمولاً دوستان كرمانشاهيمون میگن، اشتباه كردم؟😭
١٩ ساعت پیش