پرسش خود را بپرسید
١
رأی
٠
پاسخ
١١
بازدید
اینو حمید هیراد توی لایوش زیاد میگفت ولی هیچ وقت معنیشو نفهمیدم، انگار نشانه تعجبه مثل وای ولی براش مدرک و فرهنگ نامه ای پیدا نکردم. (مثلا: وِي وِي وِي اينجا رو ببين)
١ روز پیش