پرسش خود را بپرسید

همه‌ی دیدگاه‌ها

٠ رأی

مگر ریشه فعل نظلّ از ظلّ به معنای سایه نیست ؟ اگر به متکلم وحده این فعل بخواهیم بگوییم اظلّ!!! ریشه این فعل ضلّ معنی دارد ؟ لطفاً ریشه این فعل نظلّ رو می فرمایید چیه؟

١ ماه پیش
٠ رأی

خیلی سخت باز میشه یکی از این ترجمه ها رو بطور قطعی قبول کرد ، اگر از سه آیه قبل تر توجه بفرمایید متوجه منظور بنده خواهید شد ، چون مرجع ضمایر آیات قبل هم باید آنطور که شما می فرمایید در نظر گرفت ، ؟؟؟؟

١ ماه پیش
٠ رأی

سلام ، ممنونم بابت پاسخ شما ، ولی این تعاریف برای این آیه که ( علی الله قصد السبیل ) چطور میشه که سبیل هم با تعریف شما ترجمه کرد ؟ همین آیه مشکل اساسی من از تعریف صراط و سبیل شده !!!!!!

١ ماه پیش
٠ رأی

سلام ، اینکه می فرمایید تعریفی ندارد ولی بعد به هر صورت یه تعریف ارائه دادید ، به نظر تناقص میاد ، عقل انسان را حس در دست دارد ؟؟ به همین سادگی ؟؟؟؟؟؟؟

١ ماه پیش
١ ماه پیش
٠ رأی

با درود
بیشتر دقت نمایید

١ ماه پیش
٠ رأی

راجع به فلسفه شناخت و روانشناسی حتما مطالعه کردید ! و شاید هم به صورت آکادمیک به این مبحث پرداختید ، من درباره فلسفه شناخت و روانشناسی و روانپزشکی مطالعه زیادی داشتم ، ولی کسی نیست که این اطلاعات رو باهاش تبادل کنم و ببینم درسته یا نه

١ ماه پیش
٠ رأی

هلن کلر قبل از اینکه معلمش اسم ها رو بهش یاده ، چطور پیش خودش طبیعت و یا اشیاء رو مصور میکرد ؟ مگه میشه وقتی از شیء در حافظه تصویری حفظ نشده ، مصورش کنیم ؟ امکان نداره ، حالا بعد از اینکه اون آگاهی رو درک کرد که اشیاء اسمی دارند شاید با حس لامسه خودش مصور کرده باشه ولی قبلش هر چی بود فقط هرج و مرج بود ، تمام تصاویر لامسه بودند ولی به اختیار مصور نمیشدند

١ ماه پیش