پرسش خود را بپرسید

چرا در ساخت مته ها و ابزار برش شيشه از الماس استفاده ميشود؟

تاریخ
٢ سال پیش
بازدید
٦٨٨

چرا در   ساخت

" مته ها" 

و

" ابزار برش شيشه" 

از

" الماس"

 استفاده ميشود؟

٢,٧٩٤
طلایی
٠
نقره‌ای
٥
برنزی
١٢٣

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

چون  هم الماس  استحکام بالایی داره و هم هنگام کار با الماس گرمای زیادی بر اثر اصطحکاک تولید میشه

نقطه ذوب بالایی هم داره که باعث مقاومت حرارتی الماس میشه

٢٠,١٩٢
طلایی
٧
نقره‌ای
١٩٦
برنزی
١٣٠
تاریخ
٢ سال پیش

پاسخ شما