پرسش خود را بپرسید
چرا در ساخت مته ها و ابزار برش شيشه از الماس استفاده ميشود؟
٢ سال پیش
٦٨٨
چرا در ساخت
" مته ها"
و
" ابزار برش شيشه"
از
" الماس"
استفاده ميشود؟
٢,٧٩٤
٠
٥
١٢٣
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
چون هم الماس استحکام بالایی داره و هم هنگام کار با الماس گرمای زیادی بر اثر اصطحکاک تولید میشه
نقطه ذوب بالایی هم داره که باعث مقاومت حرارتی الماس میشه
٢٠,١٩٢
٧
١٩٦
١٣٠
٢ سال پیش