پرسش خود را بپرسید

چرا میپرسند انگار نت ندارند؟

تاریخ
٢ روز پیش
بازدید
٣٥

چرا بعضیها اسئله مطرح میکنند که جوابش هم در این سایت هست وهم در اینترنت به وفور  
وبراحتی میشه جست کرد؟

تعجبتر از این:
عدّهء دیگر جواب تکراری میدن انگار فقط خودشان این جواب بلدند یا فقط خودشان نت دارند.
اسمش میگذارم:
پیتزا سفارشی ودلال پیتزا
درخواست  لقمه آماده بدون جویدن
...

٩٠,٦٥٩
طلایی
٦٣
نقره‌ای
٢٠٦
برنزی
١٩٢

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

با سلام ، سوال خوبی مطرح کردید.

این هم برای من همیشه جای سوال بوده.

برخی  کاربران  خیلی سوالات تکراری می پرسند . من نمی دونم  اینا کلاس زبان میرن که این اندازه  سوالات شان یکی است . یا در یک آزمونی می خواهند شرکت کنند که همه یک نوع سوال را تکرار می کنند ...  خودمم نمی دانم.


بحثی  دیگه ای هم وجود داره گاهی اوقات ممکن است کاربری دانش آموز باشه  سرچ کردن در اینترنت را بلد نباشه. و سوالش را در اینجا مطرح کنه  اینم یک بحثی جداگانه هست.


  من  برخی کاربرانی را در این برنامه می بینم  که به هر سوالی پاسخ می دهند. مگر یک نفر  چند تا تخصص داره که به هر سوالی  پاسخ میده. هر فردی ممکن است در کنار تخصص اصلیش، زبان هم بلد باشه یا خیلی خوب، یا متوسط  یا هم در سطح ضعیف، بنابراین من از پاسخ دهی به سوالات زبان هیچ ایرادی نمی گیرم. اما اینکه کاربران به سوالات فنی مهندسی، اقتصاد ، پزشکی و غیره پاسخ میدهند خیلی عجیب است. مگر یک نفر چند تخصص دارد. نظر من اینکه وقتی یک کاربر میخواهد  به هر سوالی پاسخ بده در اولین وحله اعتبار خودش زیر سوال میره. اگر کاربری هم تمایل دارد به هر سوالی پاسخ دهد. بهتر است پاسخ را با ارجاع دادن به یک لینک بدهد. 

٣,٥١٢
طلایی
٢
نقره‌ای
٦٨
برنزی
١٣
تاریخ
٢ روز پیش

جواب های کپی پیست از چت جی پی تی رو هم به این موارد اضافه کنید

-
٢ روز پیش

دقیقا این سوال منم هست. خیلی اینجا سوال‌های تکراری پرسیده میشه که با یه سرچ ساده میشه به جوابش رسید‌. چجوری یه نفر ترجیح میده اینجا عضو بشه سوالش رو ثبت کنه، منتظر تایید سوال باشه و یکی بیاد جوابش رو بده، جواب طرف مقابل تایید بشه و تازه به چیزی برسه که توی چند ثانیه میتونست بدست بیاره

١٤,٢٥٨
طلایی
١٦
نقره‌ای
٢٤٨
برنزی
٣٢
تاریخ
٢ روز پیش

پاسخ شما