پرسش خود را بپرسید

منحصر به فرد بودن در بازاري وسیع

تاریخ
١ ماه پیش
بازدید
٤٥

 منحصر به فرد بودن در بازاري وسیع را چه نوع استراتژي مینامند؟ 

٠ %

رهبري هزینه

٠ %

تمرکز

١٠٠ %

تمایز

١ پاسخ
٠ %

کاهش

٣,٨٧٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
١٧١

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

استراتژی تمایز (Differentiation) به منحصر به فرد بودن در بازاری وسیع اشاره دارد.

در این استراتژی، یک کسب‌وکار تلاش می‌کند تا محصولات یا خدماتی ارائه دهد که از رقبا متمایز باشد و برای مشتریان ارزش افزوده ایجاد کند. این تمایز می‌تواند از طریق ویژگی‌های خاص محصول، کیفیت برتر، نوآوری، برند قوی، یا خدمات مشتریان عالی حاصل شود.

سایر گزینه‌ها:

رهبری هزینه (Cost Leadership): تمرکز بر کاهش هزینه‌ها برای ارائه قیمت پایین‌تر از رقبا در بازار وسیع.

تمرکز (Focus): هدف‌گذاری بر یک بخش خاص از بازار (نه کل بازار وسیع) و ارائه ارزش متمایز برای آن.

کاهش: این گزینه در استراتژی‌های رقابتی اصلی جای نمی‌گیرد.

٦٩٦
طلایی
٠
نقره‌ای
١٦
برنزی
٦
تاریخ
١ ماه پیش
پاسخ کاربر: گزینه‌ی سوم
٥١٨
طلایی
٠
نقره‌ای
٧
برنزی
٩
تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما