پرسش خود را بپرسید

معنی " قدرت معنایی "

تاریخ
٣ ماه پیش
بازدید
١٢٣

معنی 

" قدرت معنایی "

 چیه ؟؟

١,٣٤٣
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٥٨

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

افتادن در چرخه ملال‌آور و خسته‌کننده زندگی بسیار آسان است. انجام کارهای تکراری و نداشتن رابطه مناسب با مردم و اطرافیان می‌تواند موجب کم‌عمق و بی‌معنا شدن زندگی ما شود. همین امر عامل پوچ و بی‌معنی دانستن زندگی، به واسطه سبک زندگی فردگرایانه شده است که به صورت روزافزون در حال افزایش است. با وجود همه این مسائل بشر همیشه راهی برای این بی‌معنایی بیرونی پیدا می‌کند یعنی با چنین سبکی، ما خودمان را در کارمان منزوی می‌کنیم و در تلاش برای یافتن معنای بیشتر به درون نگاه می‌کنیم تا بیرون. و این نگاه چیزی نیست مگر همان «قدرت معنایی» که سرچشمه آن درون انسان است.

کتاب قدرت معنا (۲۰۱۷) چهار رکن یک زندگی معنادار را که هر فردی برای داشتن یک زندگی کامل باید به آنها پایبند باشد را توضیح می‌دهد.این چهر رکن، ارکان اصلی قدرت معنا هستند. کتاب مورد نظر خوانندگان را تشویق می‌کند تا با جستجوی هدف در زندگی‌شان، ارتباط با دیگران، تعالی و یادگیری از آسیب‌های گذشته، خود واقعی‌شان را کشف کنند.

* مرجع: کتاب «قدرت «معنا» اثر اِمیلی اصفهانی اسمیت


* امیلی اصفهانی اسمیت نویسنده و روزنامه‌نگار ساکن واشنگتن دی‌سی است. کتاب او با عنوان «قدرت معنا» در سال ۲۰۱۷ توسط کراون منتشر شد و به ۱۶ زبان مختلف ترجمه شده است. وال استریت ژورنال این کتاب را «متقاعدکننده»، «ظریف» و «ارزشمند» نامید. در سال ۲۰۱۷، اسمیت در صحنه اصلی TED سخنرانی به نام «زندگی بیشتر از شاد بودن وجود دارد» که بر اساس کتاب او بود، ارائه کرد. بیش از 6 میلیون بار دیده شده است.

٣٢,٧٩٦
طلایی
٤٢
نقره‌ای
٧٧٧
برنزی
٢٢٥
تاریخ
١ ماه پیش

نیروی مفهوم یک واژه یا هر آنچه که مفهومی دارد و آن مفهوم از خود آن شیء قوی تر است ، مثلا 

لو انزلنا هذا القران الی الجبل لرأیته خاضعا متصدعا من خشیت الله ، 

در این مثال مشخص است که کتاب چه مفهومی قوی دارد 

٢,٨٨١
طلایی
٢
نقره‌ای
٥٧
برنزی
٢٤
تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما