پرسش خود را بپرسید

مفهوم " Affiliate Marketing: بازاریابی همکاری"

تاریخ
٣ ماه پیش
بازدید
٧١

مفهوم

 " Affiliate Marketing: بازاریابی همکاری" 

در دنیای بازاریبای چیه ؟

٣,٠٩٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١١٢

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

بازاریابی آشناسازی (به انگلیسی: Affiliate marketing) یک روش بازاریابی است که در آن کسب و کار به یک یا چند نفر که بازدید‌کننده یا مشتریانی را به کسب و کار ارجاع داده‌اند، پاداش می‌دهد. برای مثال سایت‌ها برای ارجاع بازدیدکنندگان جدید یا خریداران جدید هدیه یا مبلغی را به شخصی که معرفی را انجام داده پرداخت می‌کنند. این صنعت چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه، ناشر و مشتری.

بازاریابی آشناسازی نوعی از بازاریابی است که محصولات و خدمات دیگران را در قبال دریافت کمیسیون برای فروش یا ارائه خدمات در سایت، وبلاگ یا از طریق لینک‌های که در اختیار شما قرار داده می‌شود، به صورت آنلاین به کاربران دیگر معرفی کنید.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت بازاریابی آشناسازی، یعنی بازاریابی و معرفی کالا یا خدمات دیگران به منظور فروش کالا یا خدمات آن‌ها و استفاده مشترک از سود به دست آمده بر اساس توافق انجام شده. افلیت مارکتینیگ چیست؟ به نوعی بازاریابی پورسانتی برای افزایش فروش کالا در سایتی که افلیت سیستم را دارد؛ که به چند مدل از جمله کد HTML و بنر که بعضی سایت‌ها و کانال‌ها در سایت و کانال خود قرار می‌دهند و یا گرفتن لینک URL و قرار دادن در مکان مناسب در اینترنت می‌گویند که هر بازاریاب یک کد مخصوص خود را دارد و هرکس از آن لینک یا بنر استفاده کند و باعث فروش محصول از سایت که افلیت را پشتیبانی می‌کند باعث کسب درآمد می‌شود.

٣١,٤٤٠
طلایی
٧
نقره‌ای
٥٩٢
برنزی
٣٣٢
تاریخ
٢ ماه پیش

بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش (Affiliate Marketing) مدلی از تبلیغات است که در آن کسب و کارها به همکاران فروش، برای فروش یا ایجاد سرنخ فروش (لید)، پول پرداخت می‌کنند. به بیان دیگر، بازاریابی وابسته، فرآیندی است که در آن یک کسب و کار یا یک شخص برای محصولات شرکت یا شخص دیگری بازاریابی انجام می‌دهد و به ازای آن مبلغی را دریافت می‌کند.

٥٣٠,١١٩
طلایی
٣٤٦
نقره‌ای
٣,٨٢٥
برنزی
٢,١٨١
تاریخ
٢ ماه پیش

پاسخ شما