پرسش خود را بپرسید

کاربرد "sentiment analysis" در کسب و کار

تاریخ
٧ ماه پیش
بازدید
١٢٨

کاربرد

 "sentiment analysis" 

در کسب و کار  چیه ؟کدوم صنعت ها میتون ازش خوب استفاده کنن ؟

٤,٤٢٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٩٩

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

Sentiment analysis

 یا تحلیل احساسات، فرایندی است که با استفاده از الگوریتم های مختلف به تجزیه و تحلیل نظرات، احساسات و عواطف مردم درباره یک موضوع خاص می‌پردازد. این فناوری به کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند نظرات و بازخوردهای مشتریان خود را درک کرده و براساس آن‌ها تصمیمات بهتر بگیرند.

صنایع زیر می‌توانند از sentiment analysis بهره ببرند:

1. بازاریابی: شرکت‌ها می‌توانند با تحلیل نظرات و احساسات مشتریان، بهبود در استراتژی های بازاریابی خود داشته باشند.

2. خدمات مشتریان: شرکت‌های خدمات مشتريان مي‌توانند با استفاده از sentiment analysis نظرات و پيشنهادات كاربران را بديده و سرويس های خود را بهبود بخشید.

3. شبکه های اجتماعي: شبكه های اجتماعي مثل فيسبوک ، توئيتر و لینکدین نقش بسزائى در جامعۀ ديجيتال دارند. شروع كسب درآمد های جديد كه حول آن پيرامون سرويس های پست الكترونی، فروشگاه های  آنلاین ، تبليغات الكـترونیکی و ... می‌توانند از از این ویژگی بهره ببرند

٥١,٦٩٩
طلایی
١٤
نقره‌ای
١٨٥
برنزی
٣٨١
تاریخ
٧ ماه پیش

پاسخ شما