پرسش خود را بپرسید

اصطلاح "day trading"

تاریخ
٢ ماه پیش
بازدید
١١٤

اصطلاح

 "day trading"

در دنیای بازار های مالی یعنی چی؟

٢,٨٣٥
طلایی
٠
نقره‌ای
٢
برنزی
١١٦

٣ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

عمل خرید و فروش یک سند مالی در همان روز معاملاتی، بستن تمام موقعیت ها قبل از بسته شدن بازار.

برای جلوگیری از ریسک های غیرقابل مدیریت و شکاف قیمتی منفی بین قیمت یک روز بسته و قیمت روز بعد در باز.

معاملات روزانه به خرید و فروش اوراق بهادار در همان روز معاملاتی برای سود بردن از حرکات کوتاه مدت قیمت اشاره دارد. معامله گران روزانه معاملات متعددی را روزانه با هدف سرمایه گذاری بر عدم تعادل عرضه و تقاضا انجام می دهند. آنها اغلب از اهرم برای تقویت بازده و همچنین ریسک استفاده می کنند. معاملات روزانه نیاز به مهارت های تحلیل تکنیکال، انضباط شخصی و تصمیم گیری سریع دارد. در حالی که می تواند سودآور باشد، خطرات و عدم اطمینان بالایی دارد

٢٤٣,٦٠٤
طلایی
١٤٣
نقره‌ای
٣,٢١٧
برنزی
١,٦٦٠
تاریخ
٢ ماه پیش

دی‌ترید به عنوان یک اصطلاح مرتبط با بازارهای مالی، به فعالیت‌های خرید و فروش در یک روز خاص اشاره دارد. در اصطلاحات ساده‌تر، این مفهوم به معاملاتی اطلاق می‌شود که در یک روز به انجام می‌رسند. اصطلاح دی‌ترید به طور معمول در بازار بورس و فارکس به‌کار می‌رود؛ اما می‌توان آن را نیز در بازار ارزهای دیجیتال یا کریپتو ارزها مشاهده کرد.

افرادی که به طور روزانه دی‌ترید می‌کنند، عمدتاً باید از دانش کافی در زمینه مالی و بازارهای مختلف برخوردار باشند و همچنین باید دارای بودجه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری باشند. آن‌ها از کوچک‌ترین نوسانات قیمت‌ها بهره می‌برند و سعی در بهره‌گیری از این نوسانات برای کسب سود دارند.

٢٦,١٤٥
طلایی
٤
نقره‌ای
٥٥٦
برنزی
٢٧٩
تاریخ
٣ هفته پیش
معاملات روزانه

برای این اصطلاح الان این مورد قبوله.

٩٤١
طلایی
٠
نقره‌ای
١٤
برنزی
٤
تاریخ
٢ ماه پیش

پاسخ شما