پرسش خود را بپرسید
٨
پاسخ
١
پاسخ
٤
رأی
١,٥٨٠
بازدید
١٦,٠٠٠
تومان
چرا وجود دارد به جای هیچ؟ یعنی چرا اصلاً چیزی هست، نه اینکه هیچچیز نباشد؟» این سوال از قدیمیترین و بنیادیترین پرسشهای فلسفی و متافیزیکیه که به معنای واقعی کلمه به ذات هستی و وجود میپردازه. چرا هستی وجود دارد؟ هدف از وجودیت ما چیه؟ چرا جهان، ماده، انرژی و زمان به جای خلأ کامل وجود دارند؟ ایا ما اسباب بازی هستیم که کار بد و خوب کنیم که همه چیز از پیش تعیین شدست
١٠ ماه پیش
١
رأی
١
پاسخ
٢٧٤
بازدید
تفاوت "قلب طبیعی" از "قلب مصنوعی" دقیقاً کجاست که دانشمندان نتوانستند "قلب" را صددرصد شبیه سازی انجام بدن؟
٢ سال پیش
١
رأی
٢١٠
بازدید
چگونه میتوان از مدلسازی عددی برای تحلیل و بهبود پدیدههای انتقال در فرآیندهای متالورژی استفاده کرد؟
٢ سال پیش